Se lige hvad jeg har lavet!!! (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.013 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Ryberg

Ja.. jeg fik jo et Nikon D3100 Spejlrefleks kamera i fødselsdagsgave.. og jeg har før arbejdet LIDT i photoshop... og jeg tænkte.. jeg vil da selv kaste mig ud i at forsøge at lave et billede til julekort... så jeg lavede foto session med Lasse idag (tog 150 billeder ) .. og så satte jeg mig ellers ned og gik igang med photoshop..

RESULTATET.... (er lidt stolt)

Hvad synes i?

Skal bare finde ud af hvad jeg gør nu... altså får det ud på julekort

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

jannebjerre

KittyGirl skriver:

Ja.. jeg fik jo et Nikon D3100 Spejlrefleks kamera i fødselsdagsgave.. og jeg har før arbejdet LIDT i photoshop... og jeg tænkte.. jeg vil da selv kaste mig ud i at forsøge at lave et billede til julekort... så jeg lavede foto session med Lasse idag (tog 150 billeder ) .. og så satte jeg mig ellers ned og gik igang med photoshop..

Hvad synes i?

SKIDE FLOT BILLEDE Det kan du kun være stolt af...

- og hvor er han dog bare en sød lille julenisse

Anmeld

26. november 2010

Ryberg

jannebjerre skriver:

SKIDE FLOT BILLEDE Det kan du kun være stolt af...

- og hvor er han dog bare en sød lille julenisse

Tusind tak

Anmeld

26. november 2010

Low

KittyGirl skriver:

Hvad synes i?

Hvor er det dog bare godt!!! Super super

Anmeld

26. november 2010

Mille83

KittyGirl skriver:

Hvad synes i?

Super godt billede af Lasse fisen  Helt vildt..

Anmeld

26. november 2010

Janni85

Super fint

Anmeld

26. november 2010

Kløver

KittyGirl skriver:

Hvad synes i?

hvor er det bare super godt Og modellen er da også bare super god 

hedder programmet man redigerer i photoshop? skal selv ud i næste uge og have nyt sprjlreflekskamera, og aner ikke hvad man bruger til at redigere i, alt jeg ahr lige nu er paint, og dur ik til noget

Anmeld

26. november 2010

B&J

åååhhhhhhhhhhh hvor er han dog en vidunderlig lille jule nisse så godt et billede

Anmeld

26. november 2010

Ryberg

Maja84 skriver:

hvor er det bare super godt Og modellen er da også bare super god 

hedder programmet man redigerer i photoshop? skal selv ud i næste uge og have nyt sprjlreflekskamera, og aner ikke hvad man bruger til at redigere i, alt jeg ahr lige nu er paint, og dur ik til noget

paint kan godt smadre billed kvaliteten, så det ville være synd at fortsætte med at redigere billeder deri..

Photoshop er genialt at behandle billeder i... men der findes også en masse gratis programmer rundt omkring på nettet... (mangler jeg stadig at kigge på) ... men der er heldigvis en masse forums man kan bruge til sådanne spørgsmål

Jeg er stadig en KOMPLET noob til det... og leder med lys og lygte efter en som kan forklare mig hvad blænde, lukkehastighed og iso er - så jeg forstår det!

Held og lykke med kameraet - det er bare fantastisk at have noget ordentligt legetøj!

Anmeld

26. november 2010

Ryberg

Tusind tak allesammen for de søde ord om billedet

Så tør jeg godt kaste mig lidt mere ud i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.