Hvad syntes I om duellen mellem Helle og Pia igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

mor-til-vanessa

jeg så det meste af duellen.

jeg synes helt klart at helle klarede sig bedst. jeg kunne godt lide hendes måde at debatterer på. og kunne godt lide den måde hun stak til pia ang udlænding politik. 

jeg kan slet ikke snuppe pia k. jeg synes virkelig hun lyder meget uuddannet. jeg kan absolut slet ikke se at noget pia fremlægger er godt. jeg håber virkelig ikke hun kommer til magten, og jeg begriber heller ikke nogen stemmer på hende.

synes helt klart helle vandt, men hun er nu heller ikke min favorit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Bavianis

wamse skriver:

Jeg så desværre ikke duellen Men jeg vil så sige at jeg er så "farvet" at jeg aldrig ville kunne se at Pia vandt noget som helst. Hendes menneskesyn ligger så langt fra mit, at jeg seriøst ikke kan se noget positivt ved hende. Selvfølgelig vil der være nogle punkter, hvor jeg mener at de kan have ret, men så åbner de deres munde, og siger noget som er så stygt, at alt andet falder til jorden.

Er bare så enig...

Anmeld

26. november 2010

..

mor-til-vanessa skriver:

jeg så det meste af duellen.

jeg synes helt klart at helle klarede sig bedst. jeg kunne godt lide hendes måde at debatterer på. og kunne godt lide den måde hun stak til pia ang udlænding politik. 

jeg kan slet ikke snuppe pia k. jeg synes virkelig hun lyder meget uuddannet. jeg kan absolut slet ikke se at noget pia fremlægger er godt. jeg håber virkelig ikke hun kommer til magten, og jeg begriber heller ikke nogen stemmer på hende.

synes helt klart helle vandt, men hun er nu heller ikke min favorit

Enig, nu har Pia K jo hellere ikke nogen højere uddannelse. Hun har bare fået succes ved at sige det som alle (de mindrebegavede) tænker.. Dem som er ret ensporede og som ikke kan se igennem hudfarve og andre religioner og se at vi jo alle er mennesker og har ret til at være her

Anmeld

26. november 2010

Bavianis

Macrolf skriver:

Enig, nu har Pia K jo hellere ikke nogen højere uddannelse. Hun har bare fået succes ved at sige det som alle (de mindrebegavede) tænker.. Dem som er ret ensporede og som ikke kan se igennem hudfarve og andre religioner og se at vi jo alle er mennesker og har ret til at være her

Det kaldes at være populistisk! Og det er det jeg synes der er så belastende ved hende.

- det, og hendes holdninger...

Har dog slet ikke noget imod folk der stemmer på hende, hun træder bare på min vredes-pedal...

Anmeld

26. november 2010

..

Bavianis skriver:

Det kaldes at være populistisk! Og det er det jeg synes der er så belastende ved hende.

- det, og hendes holdninger...

Har dog slet ikke noget imod folk der stemmer på hende, hun træder bare på min vredes-pedal...

Jeg vil nu ikke sige at hun er populistisk, hun rammer jo kun laveste fællesnævner, ikke alle os velbegavede mennesker..

Anmeld

27. november 2010

Pena

Ja nu spørger jeg dumt, men hvorfor er det lige at netop de to skulle duellere.

Ville det ikke være mere nærliggende det var Lars Løkke og Helle?

Har ikke fulgt så meget med på det sidste.

Jeg vil sige at skulle jeg stemme lige nu, ville det blive blankt. Jeg synes ikke om Helle specielt meget, og synes at Lars Løkke er den mest usynlige statsminister i mands minde... Så gerne en ny mand (m/k) på banen tak.

Anmeld

2. december 2010

mom <3

TinaPina skriver:

Jeg har det med debatten i går, som jeg har det med klovn og Frank Hvam. Flere gange var Helle i mine øjne så PINLIG at jeg havde lyst til at slå om for hendes skyld

For mig var det meget tydeligt hvem der "vandt" debatten, og det var bestemt ikke Helle Thorning. Jeg synes hun har en enormt nedladende måde at debattere på. Det første stykke tid af debatten formåede hun ingenlunde at svare på de stillede spørgsmål, men brugte hendes taletid på at rakke ned på DFs holdninger, i stedet for at komme med egne holdninger og politikker som det blev efterspurgt.

Jeg synes Helles himlen med øjne og flabede grineri mest af alt minder om en flabet, forkælet teenager.

Jeg håber BESTEMT ikke vi får socialdemokraterne til magten. For hvis det skal gå vores land, som det går vores kommune i øjeblikket, så ved jeg da ikke hvordan det skal gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.