Hvad syntes I om duellen mellem Helle og Pia igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

betiinsen

TinaPina skriver:

Jeg har det med debatten i går, som jeg har det med klovn og Frank Hvam. Flere gange var Helle i mine øjne så PINLIG at jeg havde lyst til at slå om for hendes skyld

For mig var det meget tydeligt hvem der "vandt" debatten, og det var bestemt ikke Helle Thorning. Jeg synes hun har en enormt nedladende måde at debattere på. Det første stykke tid af debatten formåede hun ingenlunde at svare på de stillede spørgsmål, men brugte hendes taletid på at rakke ned på DFs holdninger, i stedet for at komme med egne holdninger og politikker som det blev efterspurgt.

Jeg synes Helles himlen med øjne og flabede grineri mest af alt minder om en flabet, forkælet teenager.

Jeg håber BESTEMT ikke vi får socialdemokraterne til magten. For hvis det skal gå vores land, som det går vores kommune i øjeblikket, så ved jeg da ikke hvordan det skal gå

kan kun give dig ret.. og kan bestemt ikke se hende som statsminister,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

..

Syntes I af Lars Løkke Rasmussen er bedre?

Jeg vil bare gerne have Pia K og DF så langt væk fra magten som overhovedet muligt!!

Anmeld

26. november 2010

Svei

Macrolf skriver:

Hejsa.

Jeg sad og så lidt af duellen på DR1 igår, Helle vil i mine øjne altid være en vinder over Pia K. Jeg syntes det er tydeligt at Helle er væsentligt mere begavet end Pia og det syntes jeg klart afspejler sig.

Pia appelerer efter min mening til laveste fællesnævner, dem er der desværre mange af

Helt enig....som den kære Niels Hausgaard siger...er de fleste de klogeste eller bare de fleste...(om demokratiet...)

Anmeld

26. november 2010

..

Jbk skriver:

Helt enig....som den kære Niels Hausgaard siger...er de fleste de klogeste eller bare de fleste...(om demokratiet...)

Anmeld

26. november 2010

CamillaValby

Macrolf skriver:

Hejsa.

Jeg sad og så lidt af duellen på DR1 igår, Helle vil i mine øjne altid være en vinder over Pia K. Jeg syntes det er tydeligt at Helle er væsentligt mere begavet end Pia og det syntes jeg klart afspejler sig.

Pia appelerer efter min mening til laveste fællesnævner, dem er der desværre mange af

Anmeld

26. november 2010

wamse

Jeg så desværre ikke duellen Men jeg vil så sige at jeg er så "farvet" at jeg aldrig ville kunne se at Pia vandt noget som helst. Hendes menneskesyn ligger så langt fra mit, at jeg seriøst ikke kan se noget positivt ved hende. Selvfølgelig vil der være nogle punkter, hvor jeg mener at de kan have ret, men så åbner de deres munde, og siger noget som er så stygt, at alt andet falder til jorden.

Anmeld

26. november 2010

misslea

Tjaaaaa... nu er jeg jo nok lidt farvet, da jeg er vokset op med en far, som er finans direktør i Socialdemokratiet....

Men jeg synes klart, at Helle klarede debatten  bedst!!! Jeg sympatiserer også klart med hendes holdninger, og krydser alt, hvad jeg kan, for at den røde blok får væltet regeringen

... og så vil jeg da lige sige, at det er super spændende at høre, hvordan folk har opfattet debatten meget forskelligt.... OG at der kan ytrers meninger uden at folk rynker på næsen i debatten herinde........  

Anmeld

26. november 2010

..

wamse skriver:

Jeg så desværre ikke duellen Men jeg vil så sige at jeg er så "farvet" at jeg aldrig ville kunne se at Pia vandt noget som helst. Hendes menneskesyn ligger så langt fra mit, at jeg seriøst ikke kan se noget positivt ved hende. Selvfølgelig vil der være nogle punkter, hvor jeg mener at de kan have ret, men så åbner de deres munde, og siger noget som er så stygt, at alt andet falder til jorden.

Helt enig

Anmeld

26. november 2010

..

misslea skriver:

Tjaaaaa... nu er jeg jo nok lidt farvet, da jeg er vokset op med en far, som er finans direktør i Socialdemokratiet....

Men jeg synes klart, at Helle klarede debatten  bedst!!! Jeg sympatiserer også klart med hendes holdninger, og krydser alt, hvad jeg kan, for at den røde blok får væltet regeringen

... og så vil jeg da lige sige, at det er super spændende at høre, hvordan folk har opfattet debatten meget forskelligt.... OG at der kan ytrers meninger uden at folk rynker på næsen i debatten herinde........  

Ja, jeg er faktisk også posetivt overrasket over hvor pænt man taler til hinanden i denne tråd

Anmeld

26. november 2010

NaFe

Pia er da helt klart så meget bedre end hende Helle..puha hun er da bare ikke min kop the---håber inderligt ikke hun kommer til magten ved næste valg...

Pia klarede sig så meget bedre i den duel--

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.