Hvad syntes I om duellen mellem Helle og Pia igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Just another one

jeps

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

mom <3

Baagøe skriver:

Jeg synes det var en 50/50 og jeg håber så absolut ikke, at Helle bliver statsminister!

Det skal dog nævnes, at jeg ikke sympatiserer med hverken Pia eller Helle

Anmeld

26. november 2010

Pige2009

twinboys skriver:

jeps

Anmeld

26. november 2010

Pige2009

mille:) skriver:

Anmeld

26. november 2010

TinaPina

Jeg har det med debatten i går, som jeg har det med klovn og Frank Hvam. Flere gange var Helle i mine øjne så PINLIG at jeg havde lyst til at slå om for hendes skyld

For mig var det meget tydeligt hvem der "vandt" debatten, og det var bestemt ikke Helle Thorning. Jeg synes hun har en enormt nedladende måde at debattere på. Det første stykke tid af debatten formåede hun ingenlunde at svare på de stillede spørgsmål, men brugte hendes taletid på at rakke ned på DFs holdninger, i stedet for at komme med egne holdninger og politikker som det blev efterspurgt.

Jeg synes Helles himlen med øjne og flabede grineri mest af alt minder om en flabet, forkælet teenager.

Jeg håber BESTEMT ikke vi får socialdemokraterne til magten. For hvis det skal gå vores land, som det går vores kommune i øjeblikket, så ved jeg da ikke hvordan det skal gå

Anmeld

26. november 2010

CamillaT89

Jeg plejer ellers normalt at hælde mere mod Socialdemokratien, men jeg syntes, at Helle undgik problematikkerne og at hun var meget personlig overfor Pia. Der skal helt sikkert findes en løsning på de problemer med invandrerne - det kan godt være, at Pia ikke har en konkret løsning, men Helle kom hverken med nogle forslag eller andet. Jeg var ikke imponeret, må jeg indrømme

Anmeld

26. november 2010

CamillaT89

Jeg har det med debatten i går, som jeg har det med klovn og Frank Hvam. Flere gange var Helle i mine øjne så PINLIG at jeg havde lyst til at slå om for hendes skyld

For mig var det meget tydeligt hvem der "vandt" debatten, og det var bestemt ikke Helle Thorning. Jeg synes hun har en enormt nedladende måde at debattere på. Det første stykke tid af debatten formåede hun ingenlunde at svare på de stillede spørgsmål, men brugte hendes taletid på at rakke ned på DFs holdninger, i stedet for at komme med egne holdninger og politikker som det blev efterspurgt.

Jeg synes Helles himlen med øjne og flabede grineri mest af alt minder om en flabet, forkælet teenager.

Jeg håber BESTEMT ikke vi får socialdemokraterne til magten. For hvis det skal gå vores land, som det går vores kommune i øjeblikket, så ved jeg da ikke hvordan det skal gå

Jeg er så enig

Anmeld

26. november 2010

..

TinaPina skriver:

Sjovt som man kan se HELT forskelligt på det

Anmeld

26. november 2010

TinaPina

Macrolf skriver:

Sjovt som man kan se HELT forskelligt på det

Ja det er faktisk lidt fantastisk

Det kommer virkelig an på hvilke holdninger man har. Derfor kan det også blive noget farligt noget at diskutere politik hehe

Anmeld

26. november 2010

..

TinaPina skriver:

Ja det er faktisk lidt fantastisk

Det kommer virkelig an på hvilke holdninger man har. Derfor kan det også blive noget farligt noget at diskutere politik hehe

Præcis, man kan jo heller ikke lade være at være "farvet" af hvem man har sympati for fra starten. Jeg vil altid være poditiv overfor hvad Helle siger men tilgengæld er jeg forudindtaget negativ over for Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.