Hvor længe ville I kunne bo hos jeres forældre...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Vial

Jbk skriver:

den tråd lavede jeg for flere måneder siden..jeg endte mad at bo der sådan rigtigt i tre måneder og så flyttede jeg over i kælderen på Bertrams værelse ogd er sover vi så nu...stuen er dog færdig men jeg har hverken bad eller køkken...så lige nu sidder jeg og tænker at det er en lille bitte smule trættende at løbe over vejen med håndklæde om mig... og kan slet ikke tage mig sammen til at gå i bad..

Visse ting tager man bare som en selvfølge...glæder mig til engang når jeg kan sige jeg har et hjem, hvor jeg faktisk kan leve og ike være afhængige af andre....

Er selvfølgelig dybt taknemmelig for mine forældre...men savner mit bad..

Bare lige en opdatering fra hjemmeboende Eva..

Hahaha. Kunne jeg skrive.

Jeg har boet hos mine forældre siden midten af september. KÆMPE hjælp!! Jeg flytter om 3 uger og TÆLLER NED.

Glæder mig til laaangt bad, at kunne tale frit i telefon, gå nøgen rundt, og have alt det lys tændt, jeg gider.

Jeg glæder mig dog ikke til, at min far ikke skræller kartofter, min mor ikke tager en tisse ble kl. 530 osv.

Vi kunne godt have boet her længere, men er glad for at vi snart skal flytte igen. Trænger til privatliv - og håber, at det er nok hjælp, at de bor 5 minutter fra os.

Hvorfor bor I hjemme hos dine forældre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Hahaha. Kunne jeg skrive.

Jeg har boet hos mine forældre siden midten af september. KÆMPE hjælp!! Jeg flytter om 3 uger og TÆLLER NED.

Glæder mig til laaangt bad, at kunne tale frit i telefon, gå nøgen rundt, og have alt det lys tændt, jeg gider.

Jeg glæder mig dog ikke til, at min far ikke skræller kartofter, min mor ikke tager en tisse ble kl. 530 osv.

Vi kunne godt have boet her længere, men er glad for at vi snart skal flytte igen. Trænger til privatliv - og håber, at det er nok hjælp, at de bor 5 minutter fra os.

Hvorfor bor I hjemme hos dine forældre?

Kære Karina

Tror godt du kan se i vejviseren efter det laaaaange bad..også efter den 15. december

Anmeld

25. november 2010

Vial

dorthemus skriver:

Kære Karina

Tror godt du kan se i vejviseren efter det laaaaange bad..også efter den 15. december

Kære Dorthe..

Mine børn sov fra hhv 20 og 22 til 530 og så efter en flaske igen til 8.30. De har sovet 1½ til formdidag og de blev lagt her kl. 1330 og sover endnu...

Uhh, dejligt der også er sådanne dage.. hahaha. De har jo været stride de sidste dage, men nu er de lagt på køl i haven, og det hjælper SÅ meget på søvnen.

Anmeld

25. november 2010

Vial

Jbk skriver:

den tråd lavede jeg for flere måneder siden..jeg endte mad at bo der sådan rigtigt i tre måneder og så flyttede jeg over i kælderen på Bertrams værelse ogd er sover vi så nu...stuen er dog færdig men jeg har hverken bad eller køkken...så lige nu sidder jeg og tænker at det er en lille bitte smule trættende at løbe over vejen med håndklæde om mig... og kan slet ikke tage mig sammen til at gå i bad..

Visse ting tager man bare som en selvfølge...glæder mig til engang når jeg kan sige jeg har et hjem, hvor jeg faktisk kan leve og ike være afhængige af andre....

psst: Så fik jeg læst tråden og kan se, hvorfor du ikke bor i dit eget hus. Hold da op et cirkus... Meen det bliver da smadder lækkert en dag om noget tid.

God arbejdslyst, må jeg da hellere skrive

Anmeld

25. november 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Kære Dorthe..

Mine børn sov fra hhv 20 og 22 til 530 og så efter en flaske igen til 8.30. De har sovet 1½ til formdidag og de blev lagt her kl. 1330 og sover endnu...

Uhh, dejligt der også er sådanne dage.. hahaha. De har jo været stride de sidste dage, men nu er de lagt på køl i haven, og det hjælper SÅ meget på søvnen.

Blærerøv  Men dejligt med søvn....

Anmeld

25. november 2010

Carina1977

Hej...jeg boede faktisk hos min mor i 2 år fordi jeg blev nødt til at flytte fra min lejlighed på 2. sal pga. jeg ikke kunne komme derop. Der gik jo så 2 år inden jeg fik tilbudt den lejlighed jeg nu bor i. Jeg må da indrømme at jeg havde fået nok mor til sidst hehe. Men var super-taknemmelig for at hun tilbød at vi kunne bo der. Hvis hun ikke havde tilbudt det, ja så var jeg røget på plejehjem eller et aflastningssted, hvilket nok også er på et plejehjem....ja det var det de kunne tilbyde mig på sygehuset dengang for 3½ år siden

jeg håber du snart kan flytte helt ind i din nye bolig....det er så træls kun at bo halvt et sted

Anmeld

25. november 2010

Vial

dorthemus skriver:

Blærerøv  Men dejligt med søvn....

Nu henter jeg altså ungerne - de ender med at jeg skal rydde sne af vognen for at komme til dem....

Så farvel mortid med dejlig kaffe, nu går det løs igen.. yiiihaaar!!!

Anmeld

25. november 2010

Pena

For omkring et år siden blev jeg nødt til at bo hos min mor i tre måneder.

Det var ikke vildt sjovt, da der ikke var et værelse til mig, så måtte bo på sofaen i stuen, og bo i en kuffert. Men faktisk vænnede jeg mig til det, så det var ikke så slemt.

Det er nu rart at der er et sted man altid er velkommen når lokummet for alvor brænder på. Det har nok heller ikke været optimalt for hende at have mig hængende i så lang tid.

Anmeld

25. november 2010

Mum33

Jbk skriver:

Vi bor også pt ved mine forældre. Vi overtog hus pr. 1/6, men renoveringen er trukket ud, da vi gør det selv. Så vi har boet knap et halvt år ved mine forældre, og i guder hvor jeg genkeder "savnet". Mine forældre er også SÅ søde og betaler alt mad, osv, men savner bare at være vores lille familie i vores nye lækre hus.

Håber snart I kommer på plads.

Anmeld

25. november 2010

Svei

I.E.K. skriver:

Vi bor også pt ved mine forældre. Vi overtog hus pr. 1/6, men renoveringen er trukket ud, da vi gør det selv. Så vi har boet knap et halvt år ved mine forældre, og i guder hvor jeg genkeder "savnet". Mine forældre er også SÅ søde og betaler alt mad, osv, men savner bare at være vores lille familie i vores nye lækre hus.

Håber snart I kommer på plads.

Åh, føler med jer....man står midt mellem taknemmelighed og irritation ind imellem, ikke?

Jeg tror der går laaaang tid før jeg har et helt hjem, indtil videre spiser vi en del rugbrød..(hare t køleskab.. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.