Hvor længe ville I kunne bo hos jeres forældre...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Svei

Loa skriver:

Ha ha det ville de sikkert ellers sætte pris på

Nej kender det godt... Man vil jo heller ikke drive rovdrift på sine forældre, men kan da godt forstå hvis du gerne snart ville kunne se en ende på alt arbejdet...... Men sød far du har

Præcis...det er sådan en balancegang...når jeg irriteres føler jeg mig virkelig urimelig...men altså...er træt af jeg skal være afhængig af at lave mad og bade ved mine forældre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Loa

Jbk skriver:

Præcis...det er sådan en balancegang...når jeg irriteres føler jeg mig virkelig urimelig...men altså...er træt af jeg skal være afhængig af at lave mad og bade ved mine forældre...

Kan jeg godt forstå..... Håber da det snart er ved vejs ende...... Men hvis resten kommer til at ligne din stue, så er det bare at have det som positiv "gulerod" i tankerne

Anmeld

25. november 2010

Svei

Loa skriver:

Kan jeg godt forstå..... Håber da det snart er ved vejs ende...... Men hvis resten kommer til at ligne din stue, så er det bare at have det som positiv "gulerod" i tankerne

Ja, jeg håber det...i hvert fald skal det bare være hvidt og så kan man jo med få midler gøre det hyggeligt... men ja, regner med at til sommer er vi igennem...håber det i hvert fald..

Anmeld

25. november 2010

Loa

Jbk skriver:

Ja, jeg håber det...i hvert fald skal det bare være hvidt og så kan man jo med få midler gøre det hyggeligt... men ja, regner med at til sommer er vi igennem...håber det i hvert fald..

Det ville være dejligt for dig i hvert fald....

da for jeres projekt.....

Anmeld

25. november 2010

Svei

Loa skriver:

Det ville være dejligt for dig i hvert fald....

da for jeres projekt.....

Tak...glæder mig til en dag at kunne sige så er det færdigt...

Anmeld

25. november 2010

Zafir

Jeg kunne ikke bo hjemme. Har ikke gjort det siden jeg var 16 og vil ikke flytte hjem igen.

Anmeld

25. november 2010

Svei

Zafir skriver:

Jeg kunne ikke bo hjemme. Har ikke gjort det siden jeg var 16 og vil ikke flytte hjem igen.

Så håber jeg aldrig du bliver nød til det... var bestemt ikke med min gode vilje...

Anmeld

25. november 2010

Zafir

Jbk skriver:

Så håber jeg aldrig du bliver nød til det... var bestemt ikke med min gode vilje...

Mmmm... Altså nej... Det håber jeg sku heller ikke, for så sker der, da noget alvorligt... Og det er jo ikke det man håber.

Men jeg kender flere, der bruger det som en slags mellemstation. Hvor de har det sådan 'Nåja, men jeg kan jo altid bare flytte hjem lidt' også videre ud i verden. Mmm..

Men jeg er også mere - 'SLÅ DYB ROD'-typen

Anmeld

25. november 2010

Svei

Zafir skriver:

Mmmm... Altså nej... Det håber jeg sku heller ikke, for så sker der, da noget alvorligt... Og det er jo ikke det man håber.

Men jeg kender flere, der bruger det som en slags mellemstation. Hvor de har det sådan 'Nåja, men jeg kan jo altid bare flytte hjem lidt' også videre ud i verden. Mmm..

Men jeg er også mere - 'SLÅ DYB ROD'-typen

Åh gud nej,....det kunne jeg ikke...jeg måtte hele tiden tænke på jeg ikke havde et valg og samtidig være glad for de gad have os...

Anmeld

25. november 2010

dorthemus

10 sekunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.