Hvor længe ville I kunne bo hos jeres forældre...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Svei

Fiona78 skriver:

det er vist også lidt koldt bare at rende rundt med et håndklæde

Jeg har boet hjemme ved mine forældre i 14 dage for 4 år siden da mig og min kæreste gik fra hinanden ret pludseligt og det var rigeligt for mig selvom jeg har et godt forhold til mine forældre.... Tror det er noget med min selvstændighed at gøre

Ja og det er sådanne håndklæder min far fik fra sin arbejdsplads da de skiftede navn...og ja, det er fra et psykiatrisk hospital, min søster mener jeg en dag bliver taget med af politiet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Svei

Nårh for pokker...... Hehe havde åbenbart ikke læst det andet indlæg grundigt nok.....

Så bare en super flot stue og så gik jeg bare ud fra resten af huset så sådan ud også.....

Mit kommende soveværelse... og som det ser ud nu er alt revet ned...væggene falder fra hinanden da pudset er gammelt og dårligt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

Jbk skriver:

Ja og det er sådanne håndklæder min far fik fra sin arbejdsplads da de skiftede navn...og ja, det er fra et psykiatrisk hospital, min søster mener jeg en dag bliver taget med af politiet..

Ja et ender det da med

Anmeld

25. november 2010

Becks

Jeg ville aldrig kunne bo hjemme hos min mor igen.. Nu er jeg så, så heldig at hun bor i USA..
Det er rigeligt, at hun skal bo hos mig fra den 22/12-10 til den 6/1-11

Overvejer og flytte hjem til min veninde i den periode..

Anmeld

25. november 2010

Loa

Jbk skriver:

Mit kommende soveværelse... og som det ser ud nu er alt revet ned...væggene falder fra hinanden da pudset er gammelt og dårligt...

Hold da op!!

Hvordan kan det være det ser så vildt ud??

Anmeld

25. november 2010

Svei

Loa skriver:

Hold da op!!

Hvordan kan det være det ser så vildt ud??

Jamen, fordi det er et gammelt møghus...mit toilet er helt splittet ad, der er kun jord derude.. og ja, det er bare gammlet og trænger til den helt store tur...var bare så glad ved min stue, selvom det jo ikke er noget dyrt og smart, men var lykkelig for den og ville vise den, men det skal man åbenbart ikke være....skal nok bare til at fokusere på alt det negative så..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

Loa

Jbk skriver:

Jamen, fordi det er et gammelt møghus...mit toilet er helt splittet ad, der er kun jord derude.. og ja, det er bare gammlet og trænger til den helt store tur...var bare så glad ved min stue, selvom det jo ikke er noget dyrt og smart, men var lykkelig for den og ville vise den, men det skal man åbenbart ikke være....skal nok bare til at fokusere på alt det negative så..

Hold da op en omgang at skulle fixe så.......

Håber da du får en hjælpende hånd til det..... Pyha, får helt sved på panden

Anmeld

25. november 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi købte et nyt (gammelt) hus i juli måned i år. Beliggenheden var helt perfekt, men det var det indvendige af huset mildest talt ikke. Så vi rev det hele ud - rub og stub - og for en måned siden kunne vi så flytte ind i det mest pragtfulde hus. Det er bare blevet SÅ flot...

I mellemtiden (ca. 3 1/2 måned) boede vi (min mand, vores søn og jeg) hos mine forældre, det var fantastsisk hyggeligt, og det kunne vi sagtens gøre igen...

Line

Anmeld

25. november 2010

Svei

Loa skriver:

Hold da op en omgang at skulle fixe så.......

Håber da du får en hjælpende hånd til det..... Pyha, får helt sved på panden

Ja, det er ret voldsomt...min far er der heldigvis...jeg står for at rive ned og så skal han bygge op...men altså, han har også arbejde og jeg kan jo ikke forvente han bare smider alt, så det tager den tid det tager... og det går jo, er virkelig bare glad ved jeg kom væk...men synes måske nok jeg trænger til et bad...kan se der er politiøvelse ude på vejen, så nu tør jeg sgu ikke løbe ud med håndklæde om..

Anmeld

25. november 2010

Loa

Jbk skriver:

Ja, det er ret voldsomt...min far er der heldigvis...jeg står for at rive ned og så skal han bygge op...men altså, han har også arbejde og jeg kan jo ikke forvente han bare smider alt, så det tager den tid det tager... og det går jo, er virkelig bare glad ved jeg kom væk...men synes måske nok jeg trænger til et bad...kan se der er politiøvelse ude på vejen, så nu tør jeg sgu ikke løbe ud med håndklæde om..

Ha ha det ville de sikkert ellers sætte pris på

Nej kender det godt... Man vil jo heller ikke drive rovdrift på sine forældre, men kan da godt forstå hvis du gerne snart ville kunne se en ende på alt arbejdet...... Men sød far du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.