Hej damerne 
Ja, som overskriften afslører er jeg en kvinde der enorm gerne vil frabede mig amning fra start!
Jeg er voldtægtoffer, for 4 år tilbage - jeg har gået i en del terapi/samtale grupper, både med andre unge piger men selvf. også med professionelle! Jeg er kommet mig meget over det, og jeg kan idag have et unikt og dejligt sexliv med min mand!
MEN! Forholdet til mine bryster er et alvorligt had/kærlighedsforhold! Min mand må ikke røre dem, med mindre vi ER igang med sex - han kan ikke bare komme forbi og røre, det genere meget mere end det gavner! Jeg skal altså VIRKELIG være i stemning!
Jeg kan heller ikke selv have noget med dem i længere tid af gangen! For at være helt konkret var skyldig meget voldsom ved dem og de var skudlinjen for hans sædudgang
FØJ!
Jeg kan ikke have tanken om at min kommende søn/datter skal ligges til dem, det genere mig meget! Jeg har ikke brug for mere terapi da jeg er kommet mig ovenpå det, jeg har bebrejdet, bearbejet og alt er ok - bare IKKE at mine børn skal ligges til der!!
Så er spørgsmålet nu, er der nogle er jer der ved om det er et valg man har?? Og der nogle der ved hvad man gør i de første par uger hvor der egentlig er grovmælk??? Evt. nogle med erfaringer?
Der kan selvf. svares anonymt da det her er en meget personlig 'debat'! På forhånd tak for hjælp 
Anmeld