lotchen skriver:
Er hun ikke bare så selvoptaget at det kun drejer sig om at hun skulle fortælle om hendes graviditet - hun har vel slet ikke omtanke nok til at forstå, at det kunne føles som at gnide salt i såret. For var I STADIG gode veninder, var du selvfølgelig nok blevet glad, i hvert fald på hendes vegne...
Godt du har andre der er gode veninder!
Præcis. Fik så et laaangt svar fra hende hvor hun skælder mig eder og fanden over jeg ikke har haft overskud til hende???
Altså hvad regner hun med. Hun har ikke besøgt mig i 2 år. Vi bor 20 min. s togs kørsel fra hinanden. Hun havde faktisk slet ikke tænkt på, at hun ikke havde besøgt mig i så lang tid, før jeg fortalte hende det sidst vi sås.
Skrev et langt svar og skrev at hun kunne ringe for en snak hvis hun ville. Vil da gerne høre hvad hun præcis mener.
Skrev så også, at jeg følte min bedste veninde havde svigtet mig, og jeg har haft overskud til at gøre noget ved det oven i alt det andet. Og så prøvede jeg at forklare hende hvorfor jeg reagerede som jeg gjorde... og hvad fert. behandling gør ved en. Hun har nemlig åbenlyst ikke nogen ide om det, og så må man jo forklare.
Men jeg er stadig såret og skeptisk over for hende...
Anmeld