Gravid, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

SussieThyssen

Line1987 skriver:

HAHA ja det lyder også lidt mere let-at-lave end sådan en kalender, den skulle jo fylde en hel væg heh

Kiggede lidt efter den der med strimlen..men kunne ikke umiddelbart finde en, men hvis du kender en værnepligtig, så er jeg ret sikker på, at han kan skaffe dig en i den lokale TuT.

Ellers fandt jeg dette link, hvor du selv kan lave en gratis og udskrive.
Den er godt nok ikke lang, men jeg tror den har potentiale..og ellers skulle det vel ikke være så svært at lave en i Tabel inde i Word.

http://kalendersiden.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Mumto3

Jeg har slet ikke læst nogen kommentare, bare stemt og hold da op hvor er I fornuftige alle sammen. Et flertal mener jo at 'man' bør vente til efter uddannelse. Det gjorde jeg, og det mener jeg bestemt ikke er det rigtige (eller rigtigeste) at gøre. Så jeg har stemt smid pillerne nu og se hvad der sker, og så den der rødstrømpe mulighed med at give manden barsel

Anmeld

24. november 2010

Ka+Ma=Be

Jeg har stemt " smid pillerne, gi manden barslen og studer videre med det samme" for det er PRÆCIS det jeg selv har tænkt mig at gøre hehe.

Jeg har ligeledes lidt mindre end 1½ år tilbage inden min bachelor og jeg tager altså chancen Jeg ønsker bare et barn så inderlidt at det kommer i første række. Og går alt galt kan man tage et halvt års barsel og tage bacheloren derefter.

Anmeld

25. november 2010

Giraffen

LotteN skriver:

Jeg ville helt sikker vente så det passe med du når at blive  færdig. Hvis det var mig, ville jeg være rigtig træt af at mangle 1/2 år pga en graviditet.

Så mit råd til dig er at få det planlagt, så det passer med du skal føde en måneds tid efter har født - altså hvis du nu bliver gravid i første huk

Glæder mig ti lat høre hvad du vælger

Ja det har du ret i

Mit minimumsønske er også at få papir på at jeg har en bachelor, hvis nu jeg bare ikke gider læse når jeg engang er blevet mor

Men du har helt ret i det med bachelor-projekt, dog er jeg vist på den nye reform de sidste to semestre, så vi skal skrive bachelor på 5. semester og ha bachelortilvalgsfag på 6. semester, super dumt, når nu man gerne bare vil ha det overstået

Men holder jer helt sikkert opdateret!

Anmeld

25. november 2010

Giraffen

KittyGirl skriver:

Det sidste halve år af din uddannelse er vel bachelor projekt? Meget selvstudie, du bestemmer lidt selv dine dage.. du skal bare have lavet det ikk?

Derfor kan du jo godt smide pillerne der og "go" for it

kan godt forstå du ikke kan vente... for at være skruk er slemt... men 1½ år.. prøv at sig det højt.... HALVANDET ÅR.... Nej, jeg ville ærgre mig over at mangle ½ år .....

Det er nogle gode råd - og det er rigtig nok, halvandet år flyver hurtigt og vil vil vil også ha min bachelor færdig, havde dog ikke tænkt på at jeg risikerer bækkenløsning og alt andet, der kan gøre jeg blir nødt til at sygemelde mig, så det er jo en chance man tager ligemeget hvornår man gør det

Anmeld

25. november 2010

Giraffen

SSL skriver:

Har ikke stemt, jeg vil sige at det er din kæreste og dig der skal mærke efter og se jeres økonomi, overskud, tid og forhold som helhed - det tror jeg bestemt i får det bedste resultat ud af  Det handler jo ofte om, hvor man er i sit liv og hvordan man kan klare sig bedst  Held og lykke med det

tak for det

Det er lidt der dilemmaet er, for vi er begge super klar og føler virkelig han "ofrer" sig for mig og lader mig bruge al den tid på studiet jeg vil og ved han også med glæde ville ta barsel osv, så har heller ik lyst til at lade ham vente i 4 år mere, når vi nu begge to så gerne vil det, men man må jo også være lidt fornuftig

Anmeld

25. november 2010

Giraffen

Mumto3 skriver:

Jeg har slet ikke læst nogen kommentare, bare stemt og hold da op hvor er I fornuftige alle sammen. Et flertal mener jo at 'man' bør vente til efter uddannelse. Det gjorde jeg, og det mener jeg bestemt ikke er det rigtige (eller rigtigeste) at gøre. Så jeg har stemt smid pillerne nu og se hvad der sker, og så den der rødstrømpe mulighed med at give manden barsel

HEHE, min kæreste så lige afstemningsresultatet og blev vildt forundret over at der ikke var flere der havde valgt "gi manden barsel", med sådan en flok kvindemennesker herinde

Jeg har også virkelig lyst til at gøre det, det er nok det der over-jeg der siger "nej nej, først uddannelsen færdig"

Men er hvertfald blevet 100% enig med mig selv om at jeg IKKE venter til efter kandidaten, der er simpelthen for lang tid... så mig igang under 5. eller 6. semester

Anmeld

25. november 2010

Giraffen

Katte87 skriver:

Jeg har stemt " smid pillerne, gi manden barslen og studer videre med det samme" for det er PRÆCIS det jeg selv har tænkt mig at gøre hehe.

Jeg har ligeledes lidt mindre end 1½ år tilbage inden min bachelor og jeg tager altså chancen Jeg ønsker bare et barn så inderlidt at det kommer i første række. Og går alt galt kan man tage et halvt års barsel og tage bacheloren derefter.

Eej hvor er det sejt!

Gad godt jeg havde det mod for det er nok også lidt frygt fra min side af at jeg er bange for at stå uden papirer på uddannelsen og uden overskuddet til at komme tilbage. Kandidaten kan altid vente et par år hvis det er. Men hvad siger manden til det, glæder han sig til at blive hjemmegående husfar og findes der egentlig "fædregrupper"

Anmeld

25. november 2010

Giraffen

SussieThyssen skriver:

Kiggede lidt efter den der med strimlen..men kunne ikke umiddelbart finde en, men hvis du kender en værnepligtig, så er jeg ret sikker på, at han kan skaffe dig en i den lokale TuT.

Ellers fandt jeg dette link, hvor du selv kan lave en gratis og udskrive.
Den er godt nok ikke lang, men jeg tror den har potentiale..og ellers skulle det vel ikke være så svært at lave en i Tabel inde i Word.

http://kalendersiden.dk/

Ej jamen Sussie, det er jo helt fantastisk  HAHA hvis jeg gør det, så tror ham den anden halvdel jo jer er splittertosset

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

Line1987 skriver:

Ej jamen Sussie, det er jo helt fantastisk  HAHA hvis jeg gør det, så tror ham den anden halvdel jo jer er splittertosset

Hehehe...så kan du vel bare "gemme" den lidt for dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.