SussieThyssen skriver:
Jeg har stemt, at jeg ville vente, til jeg var fuldt udsprunget kandidat.
For man ved aldrig, hvad der kan indtræffe under graviditet eller efter fødsel. Og det ville ærgre mig grueligt, hvis nu der kom ting på tværs, så jeg ikke fik gennemført.
Jeg tror endda, jeg ville søge job, få det og så arbejde et års tid inden jeg fik børn.
Men det er så min holdning.
Det er nemlig temmeligt hårdt, hvis man er en af de kvinder, der bare får alle problemerne med 3-4 måneders graviditetskvalme og træthed, og måske så senere bækkenløsning eller andre ting..og der så skal være overskud til bacheloropgave og eksaminer. Det tror jeg en hel del kan skrive under på herinde, inkl. undertegnede.
Men du kan også være heldig at du er en af dem, der bare skøjter veloplagt igennem det hele...men du kan ikke vide det.
Så jeg ville helt bestemt vente.

Kærligst
Sussie
uuuha sikke nogle gode argumenter.
Men synes det der er så svært er at jeg så gerne vil være færdig med studiet, så jeg kan fokusere mere på familien, men på den anden side, har jeg bare et inderligt brændende ønske om at være ung med mine børn og så er efter kandidaten virkelig mange år at vente ?
Jeg tænker også lidt, min kæreste er MAX klar på børn, han støtter mig 100% men hvordan med at udskyde et fælles ønske så længe pga en uddannelse?
Jeg ved godt jeg kører rundt i tingene nu og jeg er SÅ glad for dit ærlige svar, men kender du det med man automatisk går i forsvarsposition, fordi man godt ved hvad man gerne vil ha inderst inde
- det er ikke nemt at være så skruk og så fornuftig på samme tid
Anmeld