Line1987 skriver:
ja det gir rigtig rigtig go mening
og ja det er jo åndssvagt så meget der er at lave! og min tanke er at jeg måske efter en barsel ikke rigtig synes akademiske tekster er så vigtige som min familie og så er det jo nok smartest at knokle færdig
Det med hårde graviditeter, er der noget arveligt i det monstro? sådan at hvis min mor havde lette graviditeter så får jeg også det
?
Min mor har født 4 børn.... de har ikke været nemme på det punkt at hun lider af en ryg sygdom, men ellers har hun INTET fejlet....
Jeg startede ud med problemer med nyrerne... så fik jeg kvalme... så fik jeg det bare generelt lidt skidt... svangerskabsforgiftningen startede omkring uge 20... væskeophobningerne startede omkring uge 20... forhøjet blodtryk omkring uge 30... jamen... jeg led en del...
Så fordi min mor havde "lette" graviditeter og for den sags skyld min mormor også... så skulle det IKKE være sådan for mig...
Jeg skulle også tage den med ro, da min mor har mistet 11 børn... min mormor har mistet 2 drenge, den ene 1 uge efter han var født, den anden 30 dage efter... min moster har mistet 1 hold twins...
Aj.. nu fordrejede jeg jo indlægget fuldstændigt 
Mit endelige svar: Nej, det er ikke arveligt hvordan ens graviditet bliver 

Anmeld