Gravid, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Giraffen

SussieThyssen skriver:

Tak..jeg kender alt til at være skruk..jeg har været det kronisk siden jeg var 16 år..og er det stadig

Og jeg kender også alt til det med fornuften kontra lysten..men søde ven..flere år!!!
Så længe er der altså heller ikke til at du er færdig..ikke ud fra det du skrev..hehe.
Men sæt jer en deadline.
Begynd på projekt baby, når du begynder på din bachlor opg. eller dine eksaminer, så skal du bare se, hvor hurtigt tiden flyver.

Og når det så "klukker" alt for meget i i dig, så kig på datoen og tæl dagene, så hjælper det alt sammen lidt.
Det er lidt ligesom at have en gæld man betaler af på. Man ved, hvornår man er færdig, og det vil lysne økonomisk, og indtil da må man så bide i det sure æble og holde ud.

Iiih ja du har ret, min lille skruk-trold er helt ude af flippen, men fornuften forstår dig godt

Go idé med at starte når man skriver bachelor, det vigtigste er bare at jeg har noget på papir, hvis det der læsenoget blir en by i rusland efter børneankomst.

må lave verdens LÆNGSTE julekalender og så bare krydse af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Giraffen

KittyGirl skriver:

Taaak skal du have og snag du bare løs

Ikke for at "nedgøre" andre uddannelser eller noget, men mellem dig og mig ikk? .... FOR POKKER hvor er der MEGET læsning på en bachelor  Mit sidste semester hvor min graviditet begyndte hvor jeg led af små ting, jamen jeg fik ikke læst halvdelen af det...

Hvis nu... jeg ville nok smide p-pillerne midt i mit sidste semester... ikke et halvt år før.. nej.. 3 mdr. før endt uddannelse... men igen.. fuck hvis man dumber og så står man der gravid...

Jeg prøver bare at give dig lidt at reflektere over.... men havde jeg kunne vælge, havde jeg ventet....

ja det gir rigtig rigtig go mening

og ja det er jo åndssvagt så meget der er at lave! og min tanke er at jeg måske efter en barsel ikke rigtig synes akademiske tekster er så vigtige som min familie og så er det jo nok smartest at knokle færdig

Det med hårde graviditeter, er der noget arveligt i det monstro? sådan at hvis min mor havde lette graviditeter så får jeg også det?

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Line1987 skriver:

Iiih ja du har ret, min lille skruk-trold er helt ude af flippen, men fornuften forstår dig godt

Go idé med at starte når man skriver bachelor, det vigtigste er bare at jeg har noget på papir, hvis det der læsenoget blir en by i rusland efter børneankomst.

må lave verdens LÆNGSTE julekalender og så bare krydse af

Hehe...ja eller en afklipningsstrimmel, a lá et målebånd, som de værnepligtige bruger

Anmeld

24. november 2010

Ryberg

Line1987 skriver:

ja det gir rigtig rigtig go mening

og ja det er jo åndssvagt så meget der er at lave! og min tanke er at jeg måske efter en barsel ikke rigtig synes akademiske tekster er så vigtige som min familie og så er det jo nok smartest at knokle færdig

Det med hårde graviditeter, er der noget arveligt i det monstro? sådan at hvis min mor havde lette graviditeter så får jeg også det?

Min mor har født 4 børn.... de har ikke været nemme på det punkt at hun lider af en ryg sygdom, men ellers har hun INTET fejlet....

Jeg startede ud med problemer med nyrerne... så fik jeg kvalme... så fik jeg det bare generelt lidt skidt... svangerskabsforgiftningen startede omkring uge 20... væskeophobningerne startede omkring uge 20... forhøjet blodtryk omkring uge 30... jamen... jeg led en del...

Så fordi min mor havde "lette" graviditeter og for den sags skyld min mormor også... så skulle det IKKE være sådan for mig...

Jeg skulle også tage den med ro, da min mor har mistet 11 børn... min mormor har mistet 2 drenge, den ene 1 uge efter han var født, den anden 30 dage efter...  min moster har mistet 1 hold twins...

Aj.. nu fordrejede jeg jo indlægget fuldstændigt

Mit endelige svar: Nej, det er ikke arveligt hvordan ens graviditet bliver

Anmeld

24. november 2010

Giraffen

KittyGirl skriver:

Min mor har født 4 børn.... de har ikke været nemme på det punkt at hun lider af en ryg sygdom, men ellers har hun INTET fejlet....

Jeg startede ud med problemer med nyrerne... så fik jeg kvalme... så fik jeg det bare generelt lidt skidt... svangerskabsforgiftningen startede omkring uge 20... væskeophobningerne startede omkring uge 20... forhøjet blodtryk omkring uge 30... jamen... jeg led en del...

Så fordi min mor havde "lette" graviditeter og for den sags skyld min mormor også... så skulle det IKKE være sådan for mig...

Jeg skulle også tage den med ro, da min mor har mistet 11 børn... min mormor har mistet 2 drenge, den ene 1 uge efter han var født, den anden 30 dage efter...  min moster har mistet 1 hold twins...

Aj.. nu fordrejede jeg jo indlægget fuldstændigt

Mit endelige svar: Nej, det er ikke arveligt hvordan ens graviditet bliver

Puuuha hvor må det have været hårdt

både din graviditet og 11 børn det er virkelig mange at miste

Men så har du jo kun endnu mere en rigtig go pointe i ikke at starte så man er gravid under læsning og højgravid under eksamen.

Men hvordan med kandidaten, for hvis jeg bliver gravid under kandidaten så er det vel lidt det samme...?

Anmeld

24. november 2010

Giraffen

SussieThyssen skriver:

Hehe...ja eller en afklipningsstrimmel, a lá et målebånd, som de værnepligtige bruger

HAHA ja det lyder også lidt mere let-at-lave end sådan en kalender, den skulle jo fylde en hel væg heh

Anmeld

24. november 2010

LotteN

Jeg ville helt sikker vente så det passe med du når at blive  færdig. Hvis det var mig, ville jeg være rigtig træt af at mangle 1/2 år pga en graviditet.

Så mit råd til dig er at få det planlagt, så det passer med du skal føde en måneds tid efter har født - altså hvis du nu bliver gravid i første huk

Glæder mig ti lat høre hvad du vælger

Anmeld

24. november 2010

Ryberg

Line1987 skriver:

Puuuha hvor må det have været hårdt

både din graviditet og 11 børn det er virkelig mange at miste

Men så har du jo kun endnu mere en rigtig go pointe i ikke at starte så man er gravid under læsning og højgravid under eksamen.

Men hvordan med kandidaten, for hvis jeg bliver gravid under kandidaten så er det vel lidt det samme...?

Det sidste halve år af din uddannelse er vel bachelor projekt? Meget selvstudie, du bestemmer lidt selv dine dage.. du skal bare have lavet det ikk?

Derfor kan du jo godt smide pillerne der og "go" for it

kan godt forstå du ikke kan vente... for at være skruk er slemt... men 1½ år.. prøv at sig det højt.... HALVANDET ÅR.... Nej, jeg ville ærgre mig over at mangle ½ år .....

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Line1987 skriver:

HAHA ja det lyder også lidt mere let-at-lave end sådan en kalender, den skulle jo fylde en hel væg heh

tror faktisk du kan købe sådan nogle på nettet LOL

Anmeld

24. november 2010

SSL

Line1987 skriver:

Hej Piger

Jeg prøver lige sådan en afstemning, da dette egentlig var årsagen til at jeg blev guidet ind på denne dejlige side.

Bonus info:

Jeg mangler halvandet år før bacheloren er færdig. Vi er meget skrukke begge to, men vil et eller andet sted også gerne færdiggøre min bachelor, 1) så jeg har papirer hvis jeg ikke har lyst til at læse videre efter fødsel/barsel (ved prioriteterne ændrer sig) og 2) vil også gerne færdiggøre bachelor med mit nuværende studiehold (vi er små hold, så vi kender hinanden godt)

Jeg har lavet multiple choice, så I krydser bare alt det i vil, og del MEGET gerne jeres egne erfaringer

Har ikke stemt, jeg vil sige at det er din kæreste og dig der skal mærke efter og se jeres økonomi, overskud, tid og forhold som helhed - det tror jeg bestemt i får det bedste resultat ud af  Det handler jo ofte om, hvor man er i sit liv og hvordan man kan klare sig bedst  Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.