Graviditet og maling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

marloutti

Anjamichell skriver:

Det er jo simpelthen bare så grotesk!! Jeg tør ihvertfald ikk! Hvis jeg var dig så ville jeg køre hårdt på at jeg havde bækkenløsning og ikk kunne være nogen steder fordi det gør ondt... og så blive sygemeldt på det... Du skal ikk finde dig i noget... det der det er så respektløst og under al kritik!!!

Ja, men det kan man bare ikke bestemme selv... De undersøger jo også for det og har man det ikke så er det jo sådan. Selvom  jeg har skideondt og sover elendigt pga det, så kan det jo bare være noget harmløst. Og man kan jo heller ikke være sygemeldt for ingenting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Mother-love

marloutti skriver:

Ja, mit dilemma er så at jeg ikke har kunnet få oplyst hvad jeg må og ikke må bruge... Var henvist til arbejds- og miljø medicinsk klinik, hvor jeg skulle aflevere en liste over hvilke materialer vi bruger i firmaet. Så regnede jeg jo med at jeg ville få en liste tilbage, hvor der var klargjort for hvilke materialer der var ok og hvilke ikke. Men manden der havde min sag sagde at han kunne altså ikke lige finde noget på nogle af materialerne og desuden havde han 30 års erfaring i at det ikke er farligt at være maler, så han syntes bare jeg skulle gå til den!!! Noget træls besked.. Hvad skulle jeg så overhovedet derud for og spilde både min og hans tid.?

Og ang bækkenløsning, så er jeg ikke interesseret i at fuppe mig til noget. Jeg HAR virkelig ondt, men det kan jo være så meget. Og desuden så undersøger de jo for det, så det er vist ikke noget man kan snyde sig til. Det vil da også være dumt, er jo virkelig ikke noget at spøge med...

Vil lige sige, det er super dejligt med al den respons på det her..

jeg vil så sige selvom det er træls at du muligvis har bækkenløsning så håber jeg da lidt for dig at du har det.. for jeg synes ærlig talt ikke det lyder særlig prof af en mand og sige sådan.

også fordi der er rigtig mange ting du ikke må være i nærheden af når du er graivd.. plus du må jo heller ikke stå på stige i lige så lang tid når du er gravid... og så er der jo også lofter dem må du heller ikke arbejde for meget på...

så krydser lidt fingre for du bliver sygemeldt...

Anmeld

28. november 2010

marloutti

michelledam skriver:

jeg vil så sige selvom det er træls at du muligvis har bækkenløsning så håber jeg da lidt for dig at du har det.. for jeg synes ærlig talt ikke det lyder særlig prof af en mand og sige sådan.

også fordi der er rigtig mange ting du ikke må være i nærheden af når du er graivd.. plus du må jo heller ikke stå på stige i lige så lang tid når du er gravid... og så er der jo også lofter dem må du heller ikke arbejde for meget på...

så krydser lidt fingre for du bliver sygemeldt...

Tak, det er rart med opbakning...

Anmeld

29. november 2010

ønskebørn74

Anjamichell skriver:

vi står og skal overtage et hus snarest men alt skal males og ordnes!!

må jeg male når jeg er  gravid?

i syvende uge....

Det er blevet debateret ofte herinde... Dette link har mest info om de skadelige stoffer... Jeg beklager på forhånd den hårde tone... Nogle af os blev jordet for vildt....

https://www.baby.dk/debat/19323pi1/ordet-er-frit/gravide-og-maling-----hvor-fanatiske-er-i.aspx

Anmeld

30. november 2010

marloutti

ønskebarn74 skriver:

Det er blevet debateret ofte herinde... Dette link har mest info om de skadelige stoffer... Jeg beklager på forhånd den hårde tone... Nogle af os blev jordet for vildt....

https://www.baby.dk/debat/19323pi1/ordet-er-frit/gravide-og-maling-----hvor-fanatiske-er-i.aspx

Wow, hvor er det sindssygt at læse den der gamle tråd! Det tager jo helt overhånd! Det er vel meningen vi skal hjælpe hinanden herinde og ikke tale så grimt. Hold da op, hvor skrækkeligt..Jeg håber godt nok, det ikke er sådan mere... Man har jo brug for støtte, når man skriver herinde. Selvfølgelig er det godt med forskellige meninger. Og de skal respekteres og ikke hakkes ned.   Godt vi har en god tone i den her tråd!

Anmeld

30. november 2010

ønskebørn74

marloutti skriver:

Wow, hvor er det sindssygt at læse den der gamle tråd! Det tager jo helt overhånd! Det er vel meningen vi skal hjælpe hinanden herinde og ikke tale så grimt. Hold da op, hvor skrækkeligt..Jeg håber godt nok, det ikke er sådan mere... Man har jo brug for støtte, når man skriver herinde. Selvfølgelig er det godt med forskellige meninger. Og de skal respekteres og ikke hakkes ned.   Godt vi har en god tone i den her tråd!

Helt enig... Men kan så sige at det ikke er den værste desværre... Det er derfor der nu er indført regler omkring hets af individer og dårlig opførsel...

Må i samme åndedræt indrømme at jeg også har prøvet at være skarp... Men det er svært når man føler folk bliver personlige ikke at reagere...

Anmeld

30. november 2010

marloutti

ønskebarn74 skriver:

Helt enig... Men kan så sige at det ikke er den værste desværre... Det er derfor der nu er indført regler omkring hets af individer og dårlig opførsel...

Må i samme åndedræt indrømme at jeg også har prøvet at være skarp... Men det er svært når man føler folk bliver personlige ikke at reagere...

Ja, det er klart. Man vil jo også gerne forsvare sig.  Men godt de er blevet lidt mere obs på det herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.