marloutti skriver:
Ja, mit dilemma er så at jeg ikke har kunnet få oplyst hvad jeg må og ikke må bruge... Var henvist til arbejds- og miljø medicinsk klinik, hvor jeg skulle aflevere en liste over hvilke materialer vi bruger i firmaet. Så regnede jeg jo med at jeg ville få en liste tilbage, hvor der var klargjort for hvilke materialer der var ok og hvilke ikke. Men manden der havde min sag sagde at han kunne altså ikke lige finde noget på nogle af materialerne og desuden havde han 30 års erfaring i at det ikke er farligt at være maler, så han syntes bare jeg skulle gå til den!!! Noget træls besked.. Hvad skulle jeg så overhovedet derud for og spilde både min og hans tid.?
Og ang bækkenløsning, så er jeg ikke interesseret i at fuppe mig til noget. Jeg HAR virkelig ondt, men det kan jo være så meget. Og desuden så undersøger de jo for det, så det er vist ikke noget man kan snyde sig til. Det vil da også være dumt, er jo virkelig ikke noget at spøge med...
Vil lige sige, det er super dejligt med al den respons på det her..
jeg vil så sige selvom det er træls at du muligvis har bækkenløsning så håber jeg da lidt for dig at du har det.. for jeg synes ærlig talt ikke det lyder særlig prof af en mand og sige sådan.
også fordi der er rigtig mange ting du ikke må være i nærheden af når du er graivd.. plus du må jo heller ikke stå på stige i lige så lang tid når du er gravid... og så er der jo også lofter dem må du heller ikke arbejde for meget på...
så krydser lidt fingre for du bliver sygemeldt...

Anmeld