Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

MissGeoh

Polkaprik skriver:

Er det din pige der kun bruger str 26-27 i sko?

For så vil jeg da lige kigge og se om jeg skulle have noget liggende. Har en datter på 2½ som bruger str 28. Hun er bare vokset så hurtigt så hun har ikke nået at bruge sit fodtøj mere end 1 måned eller 2 før hun skulle op i et nummer større..

Men jeg smider dig en PB hvis jeg finder noget der er værd at sende videre og hvis jeg havde forstået dig ret?

Det er kærestens datter, og sidst vi kiggede hendes sko størrelse, er jeg sikker på at der stod 27.. 

Men nu er jeg da helt usikker..  Hun er jo 5.. :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

MissGeoh

nutche skriver:

pigen kan jeg desværre ikke hjælpe med, men hvad mangler din dreng mest?

Ja det kunne være rigtig dejligt.

Anmeld

27. november 2010

MissGeoh

nutche skriver:

pigen kan jeg desværre ikke hjælpe med, men hvad mangler din dreng mest?

Hov, jamen vi mangler faktisk alt til dem.

Vi har dem godt nok kun hver 14 dag, og de får sendt tøj med af moderen.

Men Min kæreste og deres mor kæmper om forældremyndighed pt, så hvis vi havde tøj og det de skal bruge, så kan hun ikke sige noget mod ham i retten.

Så bukser og bluser, osv..

Og legetøj ville også være dejligt.

Anmeld

27. november 2010

skoust

TbCp skriver:

Hvad str. bruger du?

str. small og medium

Anmeld

27. november 2010

MissGeoh

Polkaprik skriver:

Er det din pige der kun bruger str 26-27 i sko?

For så vil jeg da lige kigge og se om jeg skulle have noget liggende. Har en datter på 2½ som bruger str 28. Hun er bare vokset så hurtigt så hun har ikke nået at bruge sit fodtøj mere end 1 måned eller 2 før hun skulle op i et nummer større..

Men jeg smider dig en PB hvis jeg finder noget der er værd at sende videre og hvis jeg havde forstået dig ret?

Jeg har lige tjekket op på det med sko størrelser, og det er en 26-28 hun bruger.. Det er lidt forskelligt. Det kommer an på om det er en stor eller en lille sko.

Anmeld

27. november 2010

Lone Jakobsen

MissGeoh skriver:

Hov, jamen vi mangler faktisk alt til dem.

Vi har dem godt nok kun hver 14 dag, og de får sendt tøj med af moderen.

Men Min kæreste og deres mor kæmper om forældremyndighed pt, så hvis vi havde tøj og det de skal bruge, så kan hun ikke sige noget mod ham i retten.

Så bukser og bluser, osv..

Og legetøj ville også være dejligt.

okay, kigger lige om jeg har noget i den størrelse som jeg ikke selv kan bruge. men hvis hun sender tøj med, så er det jo ikke akut at i mangler.

Anmeld

27. november 2010

MissGeoh

nutche skriver:

okay, kigger lige om jeg har noget i den størrelse som jeg ikke selv kan bruge. men hvis hun sender tøj med, så er det jo ikke akut at i mangler.

Nej det er ikke akut, men det er mere for at vi ikke skal hører på mere brok fra hende, for hun mener det er et problem at hun skal sende noget som helst med.

Anmeld

27. november 2010

Lone Jakobsen

MissGeoh skriver:

Nej det er ikke akut, men det er mere for at vi ikke skal hører på mere brok fra hende, for hun mener det er et problem at hun skal sende noget som helst med.

det er nu engang hendes pligt. kender det selv

men kigger lige det igennem som vi har til rasmus. skal nok lige give lyd.

Anmeld

27. november 2010

MissGeoh

nutche skriver:

det er nu engang hendes pligt. kender det selv

men kigger lige det igennem som vi har til rasmus. skal nok lige give lyd.

Ja det ved vi godt det er, men hun brokker sig over det alligevel.

Men tak, det er sødt af dig.

Anmeld

27. november 2010

Bebsen

Bebsen skriver:

Jeg har 1½ sort sæk med drengetøj (noget er neutralt), mest i str 62 og 68, der er os enkelte stykker tøj i mindre størrelser... Det skal afhentes på Djursland... Evt kan det afhentes i Harlev efter d. 5/12. En smule baby sengetøj(dynebetræk) kan følge med.

Selv mangler jeg børnemøbler da min søn og jeg skal flytte om lidt. Han har en seng, men ellers mangler han alt til hans værelse... Og kunne også godt bruge tøj i str 74 og op...

Mangler desuden også skabe, kommoder/skænke... (vi går fra 70 til 130kvm - så der bliver tomt) Et brændeovns-gitter mangler vi også, og børne-låge/gitter.

Jeg har desuden også en kant-trimmer - skal have ny tråd, og en benzin-drevet græsslåmaskine - der skal have en ny pakning, skal afhentes på Djursland inden d 5/12.  Har os et cafebord (havebord) med 1 stol til.

Går og pakker, så kommer nok i tanke om mere.

En bordopvasker vil jeg også gerne give væk

Den er ikke køn - jeg har den til at stå i skabet under håndvasken i køkkenet...  Men den fungerer og jeg har ELSKET den, for jeg absolut HADER at vaske op!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.