Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

ekzunz

MissGeoh skriver:

Slet ikke nogen der ligger inde med noget til en dreng på 3 og en pige på 5? 

Hvad størrelse bruger de??? Jeg tror ikke jeg kan hjælpe så meget, for min datter er kun 4 - og en lille fis Men jeg vil ihvertfald gerne se hvad jeg har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

loppen82

Znuzke skriver:

Hvad størrelse bruger de??? Jeg tror ikke jeg kan hjælpe så meget, for min datter er kun 4 - og en lille fis Men jeg vil ihvertfald gerne se hvad jeg har.

Fandt du ud af noget om det du skrev igår?

Anmeld

26. november 2010

MissGeoh

Znuzke skriver:

Julie bruger 110-116. Hun er også en lille splejs. Og  str 26-27 i sko.

Anmeld

26. november 2010

ekzunz

loppen82 skriver:

Fandt du ud af noget om det du skrev igår?

Var det ikke idag???? Jeg har ikke været i bilen endnu - sneen vælter ned, men jeg skal nok få kigget på det her i weekenden.

Anmeld

26. november 2010

ekzunz

MissGeoh skriver:

Julie bruger 110-116. Hun er også en lille splejs. Og  str 26-27 i sko.

Så har jeg desværre ikke noget, Klara er kun lige gået op i en 104, så jeg har slet ikke så stort tøj.....øv...

Anmeld

26. november 2010

loppen82

Znuzke skriver:

Var det ikke idag???? Jeg har ikke været i bilen endnu - sneen vælter ned, men jeg skal nok få kigget på det her i weekenden.

hehe jo ka godt være... Bare i orden

Anmeld

26. november 2010

MissGeoh

Znuzke skriver:

Så har jeg desværre ikke noget, Klara er kun lige gået op i en 104, så jeg har slet ikke så stort tøj.....øv...

Det er ok.  

Anmeld

27. november 2010

TbCp

skoust skriver:

mangler en masse tøj til mig selv og en masse pynte ting da jeg lige er gået fra min kæreste og han vil ikke lade mig komme ind og hente mine ting så hvis der er nogen der har noget de gerne vil af med tager jeg imod det med kyshånd har nemlig ikke særlig mange penge

Hvad str. bruger du?

Anmeld

27. november 2010

Polkaprik

MissGeoh skriver:

Det er ok.  

Er det din pige der kun bruger str 26-27 i sko?

For så vil jeg da lige kigge og se om jeg skulle have noget liggende. Har en datter på 2½ som bruger str 28. Hun er bare vokset så hurtigt så hun har ikke nået at bruge sit fodtøj mere end 1 måned eller 2 før hun skulle op i et nummer større..

Men jeg smider dig en PB hvis jeg finder noget der er værd at sende videre og hvis jeg havde forstået dig ret?

Anmeld

27. november 2010

Lone Jakobsen

MissGeoh skriver:

Slet ikke nogen der ligger inde med noget til en dreng på 3 og en pige på 5? 

pigen kan jeg desværre ikke hjælpe med, men hvad mangler din dreng mest?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.