Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Vial

Topp skriver:

jamen jeg mangler en hel del -  pigetøj særligt natdragter str. 56 - dyne - madres - sutteflasker - osv osv. de "store" ting har jeg som barnevogn osv

Jeg har ikke læst hele tråden, men jeg har 8 sutteflasker fra NUK, du må få. Brugt meget meget lidt.

Jeg ved dog ikke, hvordan jeg skal overbringe dem. Min bil er itu og det sneer jo en del.

Vi bor i Roskilde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

loppen82

KaMa skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden, men jeg har 8 sutteflasker fra NUK, du må få. Brugt meget meget lidt.

Jeg ved dog ikke, hvordan jeg skal overbringe dem. Min bil er itu og det sneer jo en del.

Vi bor i Roskilde.

Nu ka jeg se du både har en dreng og pige ... mangler du noget tøj til prinsessen?

Anmeld

26. november 2010

Vial

loppen82 skriver:

Nu ka jeg se du både har en dreng og pige ... mangler du noget tøj til prinsessen?

Hvor sødt af dig.

Jeg får en masse på søndag, så regner ikke med at mangle foreløbig.

Anmeld

26. november 2010

Laulund87

Jeg har en lille rød trædukkevogn jeg gerne vil give væk..Den hedder Vibo. Den er i okay stand Der medfølger en lille rød dyne og pude.

Anmeld

26. november 2010

loppen82

KaMa skriver:

Hvor sødt af dig.

Jeg får en masse på søndag, så regner ikke med at mangle foreløbig.

Okay... ellers må du sige til...

Anmeld

26. november 2010

Vial

loppen82 skriver:

Okay... ellers må du sige til...

Ja, det vil jeg gøre.

Håber, at baby.dk kan sætte det mere i system med en byttebørs/give-away-stafet.

Anmeld

26. november 2010

Laulund87

Hov jeg har også nogle babysengesæt, peter plys og diverse til pige+en peter plys væglampe

Anmeld

26. november 2010

Sukkerblomst

giver disse ting væk...

1.  Lamaze legeting.

2. Bamse fra Ikea.

3. Bamse bøger.

4. Perler

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2010

Dinna88

Jeg ved ikke lige om folk vil se det her som en julehjælp, men jeg vil gerne tage billeder for nogle? Jeg er nybegynder indenfor fotografering, men jeg tænker at familiebilleder da kunne være en glimrende julegave hvis ikke man har råd til gaver? 

Så skal man så bare lige selv få dem udskrevet, men det kan godt gøres forholdsvis billigt!  

Jeg bor i Randers. Nu er sneen jo faldet, så kunne det da være super smukt med nogle vinterbilleder.

Anmeld

26. november 2010

KajaHH

Sukkerblomst skriver:

giver disse ting væk...

1.  Lamaze legeting.

2. Bamse fra Ikea.

3. Bamse bøger.

4. Perler

Bamse bøgerne kunne jeg godt tænke mig til pigerne, det kunne lige være en ekstra ting fra julemanden i deres jule sokke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.