Julehjælp fra brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

ekzunz

loppen82 skriver:

Har min søn på 10 hver anden weekend men mangler tøj til ham...

Hvad størrelse bruger han - også i sko?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

loppen82

Znuzke skriver:

Hvad størrelse bruger han - også i sko?

122/128 og lidt i størrelsen efter...

Han er en tynd dreng.

Anmeld

26. november 2010

ekzunz

loppen82 skriver:

122/128 og lidt i størrelsen efter...

Han er en tynd dreng.

Bruger han ikke større??? Jeg tænker bare at Lukas som bliver 6 om 14 dage bruger str. 122.....

Men jeg ser hvad jeg kan finde. Nu skal jeg lige ha' sneget sækkene ind fra bilen igen. Helst uden gemalen ser det....

Anmeld

26. november 2010

serinasmor

camillakrath skriver:

Jamen jeg bor i Ålborg. Men vil gerne betale porto?

Sidder og blir helt rørt. Troede aldrig jeg sku få sådan nogen ting

hejsa .. har i et legetæppe til den lille ny ?

ellers har jeg et du gerne må få.. det er brugt til måske 3 børn (et vi selv har arvet) .. selve det originale legetøj til det er blevet væk (har aldrig selv set det) .. men stængerne er intakte og vi giver da gerne de peterplysbamser med der hænger på dem nu (og måske en enkelt fra lamaze .. det ligger i skabet så jeg har ikke rigtig kigget på det i 5 mdr) .. bor i aalborg øst.. du skal bare selv hente det

Anmeld

26. november 2010

loppen82

Znuzke skriver:

Bruger han ikke større??? Jeg tænker bare at Lukas som bliver 6 om 14 dage bruger str. 122.....

Men jeg ser hvad jeg kan finde. Nu skal jeg lige ha' sneget sækkene ind fra bilen igen. Helst uden gemalen ser det....

Han er 135 høj ca og meget tynd. Han blev født for tidligt og har ik rigtigt indhentet det vægt messigt..

Ja det jo lige med han ik opdager det...

Anmeld

26. november 2010

loppen82

Znuzke skriver:

Han er 135 høj ca og meget tynd. Han blev født for tidligt og har ik rigtigt indhentet det vægt messigt..

Ja det jo lige med han ik opdager det...

Anmeld

26. november 2010

Momster89

Jeg vil også rigtig gerne hjælpe, men kan kun tilbyde nogle blonde clip on/off hairekstentions ægte hår, så hvis der er en står og mangler sådan nogle til at pifte håret lidt op, vil jeg gerne donere dem

Anmeld

26. november 2010

loppen82

Solveig89 skriver:

Jeg vil også rigtig gerne hjælpe, men kan kun tilbyde nogle blonde clip on/off hairekstentions ægte hår, så hvis der er en står og mangler sådan nogle til at pifte håret lidt op, vil jeg gerne donere dem

er det nemt og hvor lange er de...?

Anmeld

26. november 2010

Hasselnødden

OP OP OP! Vigtig tråd!

Fantastisk ide og initiativ!

Vi har lige pakket til familie, der venter en dreng til feb. men det er muligt altid at finde noget herhjemme.

Har selv en dreng på 10 mrd. og han vokser jo så småt fra og meget er det i neutrale farver. Vi er på ingen måde kønsopdelt herhjemme i farver, han har da både haft en lyserød bodystocking - han har stort set alle farver på.

Vi går ind for kulør på tilværelsen, så mon ikke vi kunne ligge inde med noget der kunne gøre hjerter glade rundt om, hvor der mangler lidt?  

Som syntes det er frygteligt koldt allevegne!

Anmeld

26. november 2010

Hasselnødden

Iøvrigt kan man finde mangt og meget for en billig, meget billig penge i genbrugsbutikker - har selv fundet meget der, fordi det er der man finder det man selv mindes fra sine barnedage  Lamaze, som vi sagtens kan undvære herhjemme har vi også lidt af, Legetæpper har vi to af, bruger dem ikke og er kun brugt til vores søn. Ja spørg så kan vi altid se hvad jeg har og ikke bruger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.