Har I pyntet op til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

sarahb

vi pynter ikke op, en nisse og så nogle lys det er det. Er slet ikke til alt det julede... Men der er advents kalender og masser af hygge.. Og så læser vi meget bamses bøger der omhandler julen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

mybaby-girl

Jeg regner med at pynte op på søndag altså den 1 søndag i advent næste weekend der holder vi lidt julehygge for nogle vennepar og min mor

og der bager vi julekager og pynter resten af huset ..

Anmeld

25. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Normalt venter jeg til 1/12. Så pynter jeg op til julehygge med julekalender og det hele. Hehe. Men i år pyntede jeg op allerede til den 18 hvor manden kom hjem fra arbejdsrejse. Det er dog kun glaskugler i vinduerne og et guldfad med lys. Resten må lige vente lidt. 

Anmeld

25. november 2010

Steph_Laurits

Her bliver der slet ikke pyntet op.
Jeg giiiider det ikke

Anmeld

25. november 2010

FrkT

Nej vi har ikke pyntet op endnu, regner med at gøre det 1. december, det plejer jeg (nogle gange er det endda blevet den 2. december før jeg har fået det gjort - og sidste år pyntede jeg slet ikke op, da vi havde ret tralvt og så pludselig var det for sent). Kan dog være jeg gør det lørdag, hvis jeg får lyst, men regner med det bliver på onsdag - passer også super godt, da vi har julehygge for beboere, pårørende og personale på tirsdag, så der kommer jeg sikkert rigtig godt i julestemning 

Anmeld

25. november 2010

Low

Jeg pynter slet ikke op. Det tror jeg først jeg gør når min søn er gammel nok til at synes det er sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.