Har I pyntet op til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Holm88

Pyntede op igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Diana...

Nej det er det absolut ikke det bliver først gjort første december jeg gider ikke før for da jeg bliver så træt af det d. 24 og d. 25 er det nede igen for det meste. Jeg elsker jul men kun i december. 

AHHHH ok jeg har været ude og købe 2 julestjerner (blomst) og røde blok lys og de er kommet i vinduerne så jeg har lavet julevinduer ;) Men ingen nisser endnu. 

Anmeld

24. november 2010

Diana...

Marco2 skriver:

Venter til den weekend hvor 1. søndag i advent falder. Så det må jo i år betyde at pynten skal op i denne weekend.

Men undrer mig over hvor alle adventskransene er henne i år. Har været i flere butikker nu, men ingen adventskrans

AG

Ja jeg har faktisk tænkt det samme jeg har også kikket efter dem da jeg plejer at sluge ideer fra dem :) 

Anmeld

24. november 2010

Malene84

Carina87 skriver:

Er dit hjem helt klar til at tage i mod december, eller venter du til 1. søndag i advent, 1. dec. eller hvornår pynter du op?

Jeg pyntede op d. 17 nov

Anmeld

24. november 2010

Kruse90

først lørdag
Men det er også kun i fordi der er 1 advent sændag
ellers gør jeg det først aftens op til den 1 december

Kram

Anmeld

24. november 2010

betiinsen

pyntede op for halvanden uge siden

Anmeld

24. november 2010

Malthesmoar

Carina87 skriver:

Er dit hjem helt klar til at tage i mod december, eller venter du til 1. søndag i advent, 1. dec. eller hvornår pynter du op?

Har lige pyntet lidt op idag

Anmeld

24. november 2010

Mormilla

Nej ikke i nu. På søndag så skal nisserne frem

Anmeld

24. november 2010

LinLin

Pynter altid op 1. søndag i advent

- min mor fortalte i går at hun lige havde pyntet op  - det syntes jeg var liiiige tidligt nok

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Carina87 skriver:

Nææh nej..det er for tidligt.
Her i huset begynder vi først forsigtigt  enten 1. dec eller den 1. søndag i advent..hvad der nu kommer først.
og så accelererer det lige så stille, dag for dag.
Til gengæld så har vi alt pynten oppe til og med d. 6. januar....også juletræet 
Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.