Har I pyntet op til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. november 2010

CA

Er dit hjem helt klar til at tage i mod december, eller venter du til 1. søndag i advent, 1. dec. eller hvornår pynter du op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Valle81

Carina87 skriver:

Er dit hjem helt klar til at tage i mod december, eller venter du til 1. søndag i advent, 1. dec. eller hvornår pynter du op?

Vi pyntede op for 14 dage siden da vi ikke kunne lade være -altså ungerne og jeg:0)

Anmeld

24. november 2010

Snefnug1984

Nej ikke endnu, men jeg finder kassen frem her i weekenden

Anmeld

24. november 2010

Marco2

Venter til den weekend hvor 1. søndag i advent falder. Så det må jo i år betyde at pynten skal op i denne weekend.

Men undrer mig over hvor alle adventskransene er henne i år. Har været i flere butikker nu, men ingen adventskrans

AG

Anmeld

24. november 2010

CA

Ihh jeg kan bare næsten ikke vente med at pynte op Men min mand synes jeg skal vente til søndag... 

Anmeld

24. november 2010

Isabeau2206

Carina87 skriver:

Jeg skal sådan styre mig i år. Jeg plejer og pynte op 1. søndag i advent, men vi flytter d. 16. dec., så orker ikke og pynte op for at pille det ned igen.

Så det blir´ svært ikke! Jeg kommer 14 dage bagud med nisserne

Anmeld

24. november 2010

CA

Isabeau2206 skriver:

Jeg skal sådan styre mig i år. Jeg plejer og pynte op 1. søndag i advent, men vi flytter d. 16. dec., så orker ikke og pynte op for at pille det ned igen.

Så det blir´ svært ikke! Jeg kommer 14 dage bagud med nisserne

Ej, det tror jeg ikke jeg kunne klare! Kan du ikke sætte et par nisser frem og jule en lille smule

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Carina87 skriver:

Jeg ahr ikke pyntet op endnu, første skridt er juledekorationer på søndag, og ville gerne nå at gøre rigtig rent inden da, dvs vaske vinduer og alle de ting man normalt bare ikke får taget så tit

derefter kommer der nok en smule op, men vil prøve at begrænse mig i år, da vi ikke skal holde jul hjemme, og jeg jo er gravid, og pynten også skal ned igen, har besluttet, jeg for første gang i flere år, ikke vil have juletræ i år, vil savne det, men tager så revenche og får pyntet flot op næste år, med træ og det hele, når det jo så vil være babys første jul, som vi regner med at holde herhjemme

Anmeld

24. november 2010

Isabeau2206

Carina87 skriver:

Ej, det tror jeg ikke jeg kunne klare! Kan du ikke sætte et par nisser frem og jule en lille smule

Gør jeg oz  

Anmeld

24. november 2010

Sofia

Nej det har vi ikke, vi skal flytte om en uge, så pynter først op når vi bor det nye sted Men plejer normalt at pynte op tidligt.. eeeeelsker julepynt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.