spørgsmål til de kloge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Karo

z skriver:

jeg lusker mig lige til et øjeblik på navleren mens frøkenen ligger i vuggen og skider - og råber op om uretfærdigheden ved det

imorgen skal vi - dadadadaaaaaam - til svendborg og shoppe. om alt går vel og vi finder ud af hvordan vi klapper barnevognen sammen (og ud) og får den ned i bagagerummet

MEN...så tænker jeg...hvad nu når jeg står midt i gågaden og det er hundekoldt og z HELT SIKKERT blir sulten....tar jeg hende så bare op i hendes overtøj (+ dyne) og giver hende flaske? eller er det fuldkommen forrykt?? skal man finde et sted indenfor?

hilsen amatøren

Jeg ville gå ind i svendborg bycenter. Der er dejligt varmt og bænke hvor du kan sidde i fred og give hende mad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg ville gå ind i svendborg bycenter. Der er dejligt varmt og bænke hvor du kan sidde i fred og give hende mad.

jep, det er også ligesom "planen" i mit hoved...jeg har bare et skrækscenarie om at jeg er nået helt ned i gågaden med genbrugeren og så ved jeg ikke hvad jeg gør

Anmeld

24. november 2010

LIZO

du kan sakkens tage hende op og give hende flaske.. bare ha en dyne om hende..

Anmeld

24. november 2010

Karo

z skriver:

jep, det er også ligesom "planen" i mit hoved...jeg har bare et skrækscenarie om at jeg er nået helt ned i gågaden med genbrugeren og så ved jeg ikke hvad jeg gør

hmmmmmmm.............................

Jettes diner ligger jo ikke så langt derfra og så kan Søren og dig også få noget at drikke imens

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

hmmmmmmm.............................

Jettes diner ligger jo ikke så langt derfra og så kan Søren og dig også få noget at drikke imens

det er sandt men Søren skal til møde på gymnasiet, så jeg skal være heeeeelt alene  det blir nok bare henne i centeret, tror jeg!

Anmeld

24. november 2010

Milka

hvordan har du tænkt dig at varme vandet til mælken?

(dette er en test )

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Milka skriver:

(dette er en test )

altså jeg havde tænkt mig at have en termoflaske med varmt (kogende/kogt) vand med og så fylde det og og pulveret sammen når hun skal spise  bestået??

Anmeld

24. november 2010

Skouboe

Milka skriver:

(dette er en test )

*sidder med hånden i vejret...* Jeg ved, jeg ved, jeg ved!!!!

Anmeld

24. november 2010

Milka

z skriver:

altså jeg havde tænkt mig at have en termoflaske med varmt (kogende/kogt) vand med og så fylde det og og pulveret sammen når hun skal spise  bestået??

næsten rigtigt!! jeg tog altid to termoflasker med, en med kogt varmt og en med kogt koldt vand. så du kan justere temperaturen på det varme vand ved at iblande koldt, hvis nu det stadig er for varmt

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Milka skriver:

næsten rigtigt!! jeg tog altid to termoflasker med, en med kogt varmt og en med kogt koldt vand. så du kan justere temperaturen på det varme vand ved at iblande koldt, hvis nu det stadig er for varmt

veryyyyyyyy clever!! tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.