spørgsmål til de kloge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
28 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Anonym trådstarter

jeg lusker mig lige til et øjeblik på navleren mens frøkenen ligger i vuggen og skider - og råber op om uretfærdigheden ved det

imorgen skal vi - dadadadaaaaaam - til svendborg og shoppe. om alt går vel og vi finder ud af hvordan vi klapper barnevognen sammen (og ud) og får den ned i bagagerummet

MEN...så tænker jeg...hvad nu når jeg står midt i gågaden og det er hundekoldt og z HELT SIKKERT blir sulten....tar jeg hende så bare op i hendes overtøj (+ dyne) og giver hende flaske? eller er det fuldkommen forrykt?? skal man finde et sted indenfor?

hilsen amatøren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

sarahb

altså hvis i ikke har nogle steder at gå ind og sætte jer, kan i da godt give hende en flaske ude vil jeg mene. Men ellers ind i et center eller på en hyggelig cafe.. I kan evt time det så når i ved z skal til at have mad, kan i spise en lækker frokost.. Men jo isaac har da også fået mad ude

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

altså hvis i ikke har nogle steder at gå ind og sætte jer, kan i da godt give hende en flaske ude vil jeg mene. Men ellers ind i et center eller på en hyggelig cafe.. I kan evt time det så når i ved z skal til at have mad, kan i spise en lækker frokost.. Men jo isaac har da også fået mad ude

okay...jeg skal alene afsted, huhuuuuu  meget nervepirrende!!

Anmeld

24. november 2010

sarahb

z skriver:

okay...jeg skal alene afsted, huhuuuuu  meget nervepirrende!!

hihi det er altid nervepirrende første gang, men søde du skal gøre lige det der er behageligt og tilpas for dig og dejlige z. Så er det det rigtige..

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

hihi det er altid nervepirrende første gang, men søde du skal gøre lige det der er behageligt og tilpas for dig og dejlige z. Så er det det rigtige..

tak  ja, jeg glæder mig vildt, men nu flyder det rundt med spasserspørgsmål i mit hoved...kan vi ikke oprette en NS hotline

Anmeld

24. november 2010

AnneBJ

Tror jeg ville gå på en cafe og få en kop varmt-et-eller-andet samtidig...

Rigtig god tur

Anmeld

24. november 2010

sarahb

z skriver:

tak  ja, jeg glæder mig vildt, men nu flyder det rundt med spasserspørgsmål i mit hoved...kan vi ikke oprette en NS hotline

du skriver eller ringer bare, så står jeg klar med det jeg kan.

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Tror jeg ville gå på en cafe og få en kop varmt-et-eller-andet samtidig...

Rigtig god tur

tak

Anmeld

24. november 2010

AnneBJ

z skriver:

Haha.. spasserspørgsmål.. Det synes jeg nu ikke de er! Tror bare det er et spørgsmål om behov for forberedelse! Jeg ville have det ligesådan!

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

z skriver:

jeg lusker mig lige til et øjeblik på navleren mens frøkenen ligger i vuggen og skider - og råber op om uretfærdigheden ved det

imorgen skal vi - dadadadaaaaaam - til svendborg og shoppe. om alt går vel og vi finder ud af hvordan vi klapper barnevognen sammen (og ud) og får den ned i bagagerummet

MEN...så tænker jeg...hvad nu når jeg står midt i gågaden og det er hundekoldt og z HELT SIKKERT blir sulten....tar jeg hende så bare op i hendes overtøj (+ dyne) og giver hende flaske? eller er det fuldkommen forrykt?? skal man finde et sted indenfor?

hilsen amatøren

jeps, du giver bare z mad hvor der er mulighed for dette:0) hvis det sner kan du evt gå tilbage til bilen og sidde der, det har vi gjort nogle gange mens jeg ammede Nikoline.... lidt komisk at sidde i en bil og amme

det skal nok gå fint fint z-mor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.