Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Wauuu...eii så må det også lykkedes for jer omsider...det har I fortjent.Så er det spændende om der er en eller to
Wauuu...eii så må det også lykkedes for jer omsider...det har I fortjent.Så er det spændende om der er en eller to
WUHUUU!!!!!
HURRA HURRA HURAAAAA!!!!!
Stort tillykke med de to streger! Hvor er det dejligt
STORT TILLYKKE ... Hvor er det fantastisk..
WEEEEEE! ENDELIG!!! Kæmpe stort tillykke. Det er fantastisk.
En graviditet er fantastisk, især når den har været længe ventet!!!
Stort tillykke!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: WEEEEEE! ENDELIG!!! Kæmpe stort tillykke. Det er fantastisk. En graviditet er fantastisk, især når den har været længe ventet!!! Stort tillykke!
Tropez skriver: Ja den lykke den fandt jeg igår morges da jeg sad på toilettet, jeg havde nemlig dyppet en pind, og efter 30 sec var der de flotteste 2 streger, ikke nok med det så var dagen igår også dagen hvor blodprøven skulle tages på sygehuset, og i går kl ca 13, fik vi det bekræftet Tillykke du er GRAVID efter kun 2 forsøg, og med 2 æg i fryseren, det er så vildt det her, er slet ikke gået op for mig endnu, men for fa.... hvor var det altså en dejlig nyhed tuede som en gal fordi jeg bare var så glad, så nu skal jeg til første scanning 16 dec. glæder mig heeelt vildt weeeeee nu med mus i mausen
Ja den lykke den fandt jeg igår morges da jeg sad på toilettet, jeg havde nemlig dyppet en pind, og efter 30 sec var der de flotteste 2 streger, ikke nok med det så var dagen igår også dagen hvor blodprøven skulle tages på sygehuset, og i går kl ca 13, fik vi det bekræftet Tillykke du er GRAVID efter kun 2 forsøg, og med 2 æg i fryseren, det er så vildt det her, er slet ikke gået op for mig endnu, men for fa.... hvor var det altså en dejlig nyhed tuede som en gal fordi jeg bare var så glad, så nu skal jeg til første scanning 16 dec. glæder mig heeelt vildt weeeeee
nu med mus i mausen
Stort tillykke med din graviditet, håber alt går godt for jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128