Ultimativ lykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.982 visninger
54 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Tropez

Ja den lykke den fandt jeg igår morges da jeg sad på toilettet, jeg havde nemlig dyppet en pind, og efter 30 sec var der de flotteste 2 streger, ikke nok med det så var dagen igår også dagen hvor blodprøven skulle tages på sygehuset, og i går kl ca 13, fik vi det bekræftet Tillykke du er GRAVID efter kun 2 forsøg, og med 2 æg i fryseren, det er så vildt det her, er slet ikke gået op for mig endnu, men for fa.... hvor var det altså en dejlig nyhed  tuede som en gal fordi jeg bare var så glad, så nu skal jeg til første scanning 16 dec. glæder mig heeelt vildt weeeeee

nu med mus i mausen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Miia90

KÆMPE tillykke, håber virkelig også snart det bliver min tur

Anmeld

24. november 2010

Valle81

Tropez skriver:

Ja den lykke den fandt jeg igår morges da jeg sad på toilettet, jeg havde nemlig dyppet en pind, og efter 30 sec var der de flotteste 2 streger, ikke nok med det så var dagen igår også dagen hvor blodprøven skulle tages på sygehuset, og i går kl ca 13, fik vi det bekræftet Tillykke du er GRAVID efter kun 2 forsøg, og med 2 æg i fryseren, det er så vildt det her, er slet ikke gået op for mig endnu, men for fa.... hvor var det altså en dejlig nyhed  tuede som en gal fordi jeg bare var så glad, så nu skal jeg til første scanning 16 dec. glæder mig heeelt vildt weeeeee

nu med mus i mausen

Hjertelig hjertelig tillykke:0)

Jeg bliver sååååååååååååååååå lykkelig hver gang en af Jer skønne Quinder i denne kategori får røde streger:0)

Stort tillykke og masser af held g lykke til Jer andre der stadig kæmper.

Anmeld

24. november 2010

Tropez

Miia90 skriver:

KÆMPE tillykke, håber virkelig også snart det bliver min tur

Mange tak søde  for dig og hold hovedet højt det kommer 

Anmeld

24. november 2010

Tropez

Valle81 skriver:

Hjertelig hjertelig tillykke:0)

Jeg bliver sååååååååååååååååå lykkelig hver gang en af Jer skønne Quinder i denne kategori får røde streger:0)

Stort tillykke og masser af held g lykke til Jer andre der stadig kæmper.

mange tak for det

Anmeld

24. november 2010

lisesp83

Stort tillykke, må du få en dejlig graviditet.  

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Stort tillykke....

Anmeld

24. november 2010

VNB

hvor er det bare STORT!!!

Mange gange tillykke med den lille nye mus i maven!

Anmeld

24. november 2010

malenecl

Stort tillykke!

Anmeld

24. november 2010

ønskebørn74

Tropez skriver:

nu med mus i mausen

KÆMPE TILLYKKE IGEN SØDE!!!! DET ER BARE SÅ STORT... GLÆDER MIG TIL AT MÆRKE DEN LILLE SPARKE OG SE DIN MAVE MED SJOVE FACONER FORDI BAYBY BARE GIVER DEN GAS!!!!!! DU BLIVER DEN SMUKKESTE GRAVIDE, NÆST EFTER MIG NÅR DET ER VORES TUR... GG... OG SÅ STÅR DEN PÅ POWER SHOPPING... WEEEEE.... ALLE DE SMÅ NUSER TING... JEG BLIVER FATTIG, PÅ DEN GODE MÅDE... GLÆDER MIG TIL AT FORKÆLE DIN LILLE SMUKKE BEBS!!!!

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.