Ultimativ lykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

benthe :-)

Tropez skriver:

Ja den lykke den fandt jeg igår morges da jeg sad på toilettet, jeg havde nemlig dyppet en pind, og efter 30 sec var der de flotteste 2 streger, ikke nok med det så var dagen igår også dagen hvor blodprøven skulle tages på sygehuset, og i går kl ca 13, fik vi det bekræftet Tillykke du er GRAVID efter kun 2 forsøg, og med 2 æg i fryseren, det er så vildt det her, er slet ikke gået op for mig endnu, men for fa.... hvor var det altså en dejlig nyhed  tuede som en gal fordi jeg bare var så glad, så nu skal jeg til første scanning 16 dec. glæder mig heeelt vildt weeeeee

nu med mus i mausen

tillykke med din lille mus i mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Kløver

Tropez skriver:

Ja den lykke den fandt jeg igår morges da jeg sad på toilettet, jeg havde nemlig dyppet en pind, og efter 30 sec var der de flotteste 2 streger, ikke nok med det så var dagen igår også dagen hvor blodprøven skulle tages på sygehuset, og i går kl ca 13, fik vi det bekræftet Tillykke du er GRAVID efter kun 2 forsøg, og med 2 æg i fryseren, det er så vildt det her, er slet ikke gået op for mig endnu, men for fa.... hvor var det altså en dejlig nyhed  tuede som en gal fordi jeg bare var så glad, så nu skal jeg til første scanning 16 dec. glæder mig heeelt vildt weeeeee

nu med mus i mausen

Stort tillykke med den lille spire i maven

Anmeld

24. november 2010

Fiona78

Stort tillykke

Dejligt at høre når det lykkes for folk i behandling, det giver vi andre håb

Anmeld

24. november 2010

håber snart det er os

kæmpe stort tillykke

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Tropez skriver:

nu med mus i mausen

Eiiii hvor er det bare dejligt at høre.
Stoort tillykkke søde ven.
Nu krydser vi bare fingre for at alt går som det skal.
Hvor længe har I egentligt prøvet??

Kærligst
sussie

Anmeld

24. november 2010

CamillaValby

Tropez skriver:

nu med mus i mausen

Uhh så danner manner

Et kæmpe tillykke weehuuu. Det er så fedt når det lykkes for nogle af os. Men så kan du godt lige smide noget af heldet på min vej hihi

Anmeld

24. november 2010

Tropez

SussieThyssen skriver:

Eiiii hvor er det bare dejligt at høre.
Stoort tillykkke søde ven.
Nu krydser vi bare fingre for at alt går som det skal.
Hvor længe har I egentligt prøvet??

Kærligst
sussie

Mange tak for det og vi har prøvet i 7 år på natur metoden og et halv år i behandling så det er helt vildt godt

Anmeld

24. november 2010

Mormilla

STORT tillykke her fra

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Tropez skriver:

Mange tak for det og vi har prøvet i 7 år på natur metoden og et halv år i behandling så det er helt vildt godt

Wauuu...eii så må det også lykkedes for jer omsider...det har I fortjent.
Så er det spændende om der er en eller to

Anmeld

24. november 2010

Tropez

CamillaValby skriver:

Uhh så danner manner

Et kæmpe tillykke weehuuu. Det er så fedt når det lykkes for nogle af os. Men så kan du godt lige smide noget af heldet på min vej hihi

Mange tak søde og jeg har allerede sendt alt det held jeg har til overs afsted til alle de dejlige quinder der stadig kæmper en brag kamp herinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.