PIGER HJÆLP!! Baby 7 mdr m. hivende/pibende vejrtrækning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

LRJ

lillespurv20 skriver:

Håber jeg heller ikke, for hun virker frisk og uden feber og der er intet og mærke på hende, ud over hun lyder som en syg søløve

Hehe sådan lyder julie det meste af tiden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Koen.

R&N skriver:

Hej søde..

Hivende/pibende vejrtrækning kan være tegn på asmatisk bronkitis.. Jeg synes du skal ringe til lægen og forlange at hun/han skal lytte til Lærke Sofia.. De kan ikke sige at det er normalt, før de har lyttet på lungerene..

Falsk strubehoste, så lyder de som en søløve, og det er ikke sådan du lige umiddelbart beskriver det.. Men ring og forlang at hun blir lyttet på - med det samme. For hvis der er noget asmatisk bronkitis så har hun brug for sprayen der kan udvide hendes luftveje, så hun nemmere kan trække vejret..

Det kan selvfølgeig også "bare" være en forkølelse med slim i halsen, og du beskriver jo at hun har hostet/gylpet lidt slim op.. Men alt i alt, så synes jeg virkelig det er dårligt af lægen at hun ku stille en "diagnose" uden at lytte på hende..

God bedring med hende søde..

Knus!

Tak søde, vil klart ringe igen.. hun piber og det lyder som om hun hiver efter vejret, men virker rask og frisk Tak for svar..

Anmeld

24. november 2010

Barbamama

lillespurv20 skriver:

Jamen var ved lægen i mandags og hun sagde det var normalt hun lød sådan, hun lyttede ikke engang på hende

EJ!!! Op og bank i bordet. Hvæsende/pibende vejrtrækning er sgu ikke normalt!!!!

Anmeld

1. december 2010

<3

Jeg vil også sige falsk strubehoste. Masser af frisk kold luft og så nogle saltvandsdråber til at hælpe slimen ned så den ikke sidder i halsen.

Ring til lægen igen og sig fra mig af at hun er en klaphat og hun skal til at undersøge dit barn ordentligt

Anmeld

1. december 2010

Koen.

Kirle skriver:

Jeg vil også sige falsk strubehoste. Masser af frisk kold luft og så nogle saltvandsdråber til at hælpe slimen ned så den ikke sidder i halsen.

Ring til lægen igen og sig fra mig af at hun er en klaphat og hun skal til at undersøge dit barn ordentligt

Gik til lægen igen, og hun tjekkede lungerne ordenligt og alting (EFTER jeg blev lidt mopset på hende) og det viste sig hun havde en masse slim i halsen, men det er hun heldigvis ovre, døjer dog med lidt tør hoste

Anmeld

1. december 2010

<3

lillespurv20 skriver:

Gik til lægen igen, og hun tjekkede lungerne ordenligt og alting (EFTER jeg blev lidt mopset på hende) og det viste sig hun havde en masse slim i halsen, men det er hun heldigvis ovre, døjer dog med lidt tør hoste

Godt - hm.... først våd hoste og så tør? Saltvandsdråber er vist svaret.

Og godt bedring med hende!

Anmeld

1. december 2010

Koen.

Kirle skriver:

Godt - hm.... først våd hoste og så tør? Saltvandsdråber er vist svaret.

Og godt bedring med hende!

Det vil jeg prøve tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.