PIGER HJÆLP!! Baby 7 mdr m. hivende/pibende vejrtrækning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.576 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Koen.

Hej piger I søndags ændre Lærkes vejrtrækning sig pludselig, fra det ene øjeblik til det andet blev det hivende og med lange pibe lyde iblandet det lyder meget voldsomt nogengange!

Var til læge med hende mandag men lægen kiggede kort på hende uden at lytte lunger, men sagde at det var normalt i det her vejr..
Men jeg synes bare stadig det virker underligt og tænker om hun kan have slugt noget

Hun virker frisk og ikke generet af det, men JEG er meget bekymret da det ikke lyder normalt i mine øre

Er det bare normalt som lægen siger? Er jeg bare en pylremor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

LRJ

lillespurv20 skriver:

Hej piger I søndags ændre Lærkes vejrtrækning sig pludselig, fra det ene øjeblik til det andet blev det hivende og med lange pibe lyde iblandet det lyder meget voldsomt nogengange!

Var til læge med hende mandag men lægen kiggede kort på hende uden at lytte lunger, men sagde at det var normalt i det her vejr..
Men jeg synes bare stadig det virker underligt og tænker om hun kan have slugt noget

Hun virker frisk og ikke generet af det, men JEG er meget bekymret da det ikke lyder normalt i mine øre

Er det bare normalt som lægen siger? Er jeg bare en pylremor?

Tror du ikk bare det er slim der sidder "fast" i halsen og snot i næsen søde ?

Julie Lider af det on / off og lægen siger der bare er slim og snot, De troede jo det var astma til at starte med men der var intet galt med hendes Lunger eller noget som helst   

Anmeld

24. november 2010

Sabine...!

hmm jeg tænker endten slim i halsen...

eller noget astma...

men når lægen syntes det lyder normalt er nok slim... og hun kan jo ikke rigtig finde ud af at hoste af sig selv...

og for fanden pige barnet må ikke engang få honing var ellers mit næste  bud...

hmmm uhh hva du lige stille op ved jeg ikke...

en potion is sammen med Noah sener....

Anmeld

24. november 2010

Koen.

Lone H. skriver:

Tror du ikk bare det er slim der sidder "fast" i halsen og snot i næsen søde ?

Julie Lider af det on / off og lægen siger der bare er slim og snot, De troede jo det var astma til at starte med men der var intet galt med hendes Lunger eller noget som helst   

Det kan godt være, for hun har nemlig gylpet et par gange hvor det lignede det abre var slim Åhh er glad for jeg kan blive beroliget lidt for har været så bekymret for hende

Hun har ikke rigtig været forkølet, men næsen kan jo sagtens begynde at løbe når mman er ude..

tak søde

Anmeld

24. november 2010

Koen.

Kravlenissen10-12-10 skriver:

hmm jeg tænker endten slim i halsen...

eller noget astma...

men når lægen syntes det lyder normalt er nok slim... og hun kan jo ikke rigtig finde ud af at hoste af sig selv...

og for fanden pige barnet må ikke engang få honing var ellers mit næste  bud...

hmmm uhh hva du lige stille op ved jeg ikke...

en potion is sammen med Noah sener....

Håber det bare er slim, hun har nemlig gylpet et par gange hvor det lignede det bare var slim

Jeps is senere må være vejen frem

Anmeld

24. november 2010

Barbamama

Få fat i lægen for hvis det er astma eller bronkitis skal hun jo have spray...

Anmeld

24. november 2010

Sabine...!

lillespurv20 skriver:

Håber det bare er slim, hun har nemlig gylpet et par gange hvor det lignede det bare var slim

Jeps is senere må være vejen frem

det lyder bestemt som om det bare er en omgang slim der sidder i vejen...

ja er bestemt også sikker på at is er vejen frem..

Anmeld

24. november 2010

Koen.

michella80 skriver:

Få fat i lægen for hvis det er astma eller bronkitis skal hun jo have spray...

Jamen var ved lægen i mandags og hun sagde det var normalt hun lød sådan, hun lyttede ikke engang på hende

Anmeld

24. november 2010

Koen.

Kravlenissen10-12-10 skriver:

det lyder bestemt som om det bare er en omgang slim der sidder i vejen...

ja er bestemt også sikker på at is er vejen frem..

Det håber jeg..

Anmeld

24. november 2010

LRJ

lillespurv20 skriver:

Det kan godt være, for hun har nemlig gylpet et par gange hvor det lignede det abre var slim Åhh er glad for jeg kan blive beroliget lidt for har været så bekymret for hende

Hun har ikke rigtig været forkølet, men næsen kan jo sagtens begynde at løbe når mman er ude..

tak søde

Hehe kender det alt for godt at man er bekymret min læges sekretær Kan mit og Julies CPR nummer i hovedet  haha 

Men lad hende få noget Varmt kamille the så det kan opløses lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.