PIGER HJÆLP!! Baby 7 mdr m. hivende/pibende vejrtrækning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

SussieThyssen

lillespurv20 skriver:

Hej piger I søndags ændre Lærkes vejrtrækning sig pludselig, fra det ene øjeblik til det andet blev det hivende og med lange pibe lyde iblandet det lyder meget voldsomt nogengange!

Var til læge med hende mandag men lægen kiggede kort på hende uden at lytte lunger, men sagde at det var normalt i det her vejr..
Men jeg synes bare stadig det virker underligt og tænker om hun kan have slugt noget

Hun virker frisk og ikke generet af det, men JEG er meget bekymret da det ikke lyder normalt i mine øre

Er det bare normalt som lægen siger? Er jeg bare en pylremor?

Hvis jeg var dig, ville jeg se at få hendes lunger undersøgt grundigt..og ikke finde dig i den behandling du har fået.
Men umiddelbart vil jeg sige, at det lyder som om hun er ved at udvikle falsk strubehoste, så af den grund ville jeg nok også få en anden læge til at undersøge hende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Koen.

Lone H. skriver:

Hehe kender det alt for godt at man er bekymret min læges sekretær Kan mit og Julies CPR nummer i hovedet  haha 

Men lad hende få noget Varmt kamille the så det kan opløses lidt

hihi I har simpelthen klippekort til lægen snart

kamillethe prøver vi

Anmeld

24. november 2010

Koen.

SussieThyssen skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg se at få hendes lunger undersøgt grundigt..og ikke finde dig i den behandling du har fået.
Men umiddelbart vil jeg sige, at det lyder som om hun er ved at udvikle falsk strubehoste, så af den grund ville jeg nok også få en anden læge til at undersøge hende.

Kærligst
Sussie

Ja, overvejede og ringe til vagtlægen, eller kan man godt bare ringe til en anden læge i området For det lyder bare ikke normalt..

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

lillespurv20 skriver:

Ja, overvejede og ringe til vagtlægen, eller kan man godt bare ringe til en anden læge i området For det lyder bare ikke normalt..

Så vidt jeg ved, så kan du på borger.dk vælge ny læge.
hvis du vil skifte i utide kan det godt være du skal betale et mindre beløb, men jeg synes bestemt det er det værd, når du har sådan en papnakke til læge.

Anmeld

24. november 2010

Koen.

SussieThyssen skriver:

Så vidt jeg ved, så kan du på borger.dk vælge ny læge.
hvis du vil skifte i utide kan det godt være du skal betale et mindre beløb, men jeg synes bestemt det er det værd, når du har sådan en papnakke til læge.

Ja bestemt, hun har bare altid været en kanon læge især til de små poder, men lige i mandags havde hun da mest travlt med at sparke os ud af døren igen

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

lillespurv20 skriver:

Ja bestemt, hun har bare altid været en kanon læge især til de små poder, men lige i mandags havde hun da mest travlt med at sparke os ud af døren igen

Jamen så synes jeg du skal ringe igen og se at komme derhen en gang til, og så bede om at få den bette undersøgt grundigt.

Anmeld

24. november 2010

LRJ

lillespurv20 skriver:

hihi I har simpelthen klippekort til lægen snart

kamillethe prøver vi

Jep  

Men Tror altså ikk der er noget alvorligt galt tror bare det er ligesom julie

Anmeld

24. november 2010

Koen.

SussieThyssen skriver:

Jamen så synes jeg du skal ringe igen og se at komme derhen en gang til, og så bede om at få den bette undersøgt grundigt.

Må jeg prøve

Anmeld

24. november 2010

Halbschön

Hej søde..

Hivende/pibende vejrtrækning kan være tegn på asmatisk bronkitis.. Jeg synes du skal ringe til lægen og forlange at hun/han skal lytte til Lærke Sofia.. De kan ikke sige at det er normalt, før de har lyttet på lungerene..

Falsk strubehoste, så lyder de som en søløve, og det er ikke sådan du lige umiddelbart beskriver det.. Men ring og forlang at hun blir lyttet på - med det samme. For hvis der er noget asmatisk bronkitis så har hun brug for sprayen der kan udvide hendes luftveje, så hun nemmere kan trække vejret..

Det kan selvfølgeig også "bare" være en forkølelse med slim i halsen, og du beskriver jo at hun har hostet/gylpet lidt slim op.. Men alt i alt, så synes jeg virkelig det er dårligt af lægen at hun ku stille en "diagnose" uden at lytte på hende..

God bedring med hende søde..

Knus!

Anmeld

24. november 2010

Koen.

Lone H. skriver:

Jep  

Men Tror altså ikk der er noget alvorligt galt tror bare det er ligesom julie

Håber jeg heller ikke, for hun virker frisk og uden feber og der er intet og mærke på hende, ud over hun lyder som en syg søløve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.