Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Ka+Ma=Be

natte skriver:

ved det faktisk ikke har virkelig dålig samvitighed for jeg kunne ikke lide ham og ville bare ikke have  ham

Kan godt forstå dig. Men det er jo ikke en vildt ualmindelig ting. Det er jo en stor ting ligepludseligt at have sådan en lille en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

natte

Katte87 skriver:

Kan godt forstå dig. Men det er jo ikke en vildt ualmindelig ting. Det er jo en stor ting ligepludseligt at have sådan en lille en

ja men underligt nok det eneste jeg ville var ud også ville jeg ryge for i mit hoved var han bare ikke helt min men det ser ham jo først imorgen og det giver mig sku lidt dårlig smag

Anmeld

23. november 2010

sne190810

@ Natte

Hvad hedder du på fb?

Han er en rigtig køn dreng, og eftersom jeg selv fødte for 3 måneder siden, flyver mine hormoner rundt i kroppen STADIGVÆK  så kneb ogs en lille tåre da jeg så fødslen i fjerneren for lidt siden .. Det gør jeg stort set hver gang jeg ser nogen føde .. Forfærdeligt

Anmeld

23. november 2010

natte

sne190810 skriver:

@ Natte

Hvad hedder du på fb?

Han er en rigtig køn dreng, og eftersom jeg selv fødte for 3 måneder siden, flyver mine hormoner rundt i kroppen STADIGVÆK  så kneb ogs en lille tåre da jeg så fødslen i fjerneren for lidt siden .. Det gør jeg stort set hver gang jeg ser nogen føde .. Forfærdeligt

nikita skytte elle natacha nikita skytte lige nu er jeg på den første

Anmeld

23. november 2010

Ellim

natte skriver:

ved det faktisk ikke har virkelig dålig samvitighed for jeg kunne ikke lide ham og ville bare ikke have  ham

Sådan har jeg hørt om flere der har haft det sådan.. Sådan kan det desværre bare være i starten..

Anmeld

23. november 2010

natte

Ellim skriver:

Sådan har jeg hørt om flere der har haft det sådan.. Sådan kan det desværre bare være i starten..

ja men du kende debatterne så imorgen blivern folk jo nok sure over jeg siger jeg vil ryge

Anmeld

23. november 2010

Ellim

natte skriver:

ja men du kende debatterne så imorgen blivern folk jo nok sure over jeg siger jeg vil ryge

Ja ja - lad dem bare skrive hvad de vil!! Folk har det vidst meget forskelligt efter sådan en omgang og du havde behov for at komme ud og ryge.. Og sådan er det!!

Og husk nu at du ikke er den eneste der har gjort det - altså røget efter fødslen.. Det går jo meget godt nu ikke!?

Anmeld

23. november 2010

natte

Ellim skriver:

Ja ja - lad dem bare skrive hvad de vil!! Folk har det vidst meget forskelligt efter sådan en omgang og du havde behov for at komme ud og ryge.. Og sådan er det!!

Og husk nu at du ikke er den eneste der har gjort det - altså røget efter fødslen.. Det går jo meget godt nu ikke!?

jo da

Anmeld

23. november 2010

Ellim

natte skriver:

jo da

Jamen så er der jo ikke noget problem  

Anmeld

23. november 2010

henh01

natte skriver:

havde så meget medlidenhed med dig. Fødte for 11 dage siden og proceduren var stort set den samme. blev sat  i gang og fy for anden  hvor gør kunstige veer ONDT! -har en pige på 6 jeg har født med naturlige veer og der er en væsentlig  forskel.

min søns hjertelyd og ilt faldt også og jeg fik også taget de prøver. Ærligt så tænker folk nok at du var lidt hys, men nøj hvor jeg forstår de smerter du var i.

hvor længe gik der før du accepterede din søn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.