Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.414 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. november 2010

A.

hvad synes i?

er det kun mig som synes at det var dumt at malou har taget tino med til den gamle hus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Ellim

Endnu en lille bebs kom til verden.. Han så virkelig sød ud

Nej det er måske ikke det smarteste at ta ham med ud og se sit nedbrændte hus.. Ved sgu ikke.. Måske man lige skulle flytte den døde lille pipfugl først..

Anmeld

23. november 2010

BabyMus

Jeg tænkte lidt på det samme. Måske ikke det fedeste syn for en lille dreng som ikke er så gammel.

Anmeld

23. november 2010

Ka+Ma=Be

Jeg synes egentlig ikke det var så dumt Tænkte også godt tanken først, men jeg tror, at det gør det nemmere for barnet at forstå hvad der er sket, og hvorfor de er flyttet.

Dog ikke super smart at ungens udbrændte fugl også var der  

Anmeld

23. november 2010

Isabella_mor

LAD NU VÆRE med at oprette en ny tråd om DUM hver uge.... brug de gamle tråde... jeg tror der findes 50 DUM tråde på baby.dk efterhånden.. 

Anmeld

23. november 2010

natte

Ellim skriver:

Endnu en lille bebs kom til verden.. Han så virkelig sød ud

Nej det er måske ikke det smarteste at ta ham med ud og se sit nedbrændte hus.. Ved sgu ikke.. Måske man lige skulle flytte den døde lille pipfugl først..

synes han var mega gram den dag men han blev hurtig køn

Anmeld

23. november 2010

Laura.

Nej, jeg tænkte præcis det samme... jeg havde ihvertfald ikke taget min søn til et udbrændt hus og da slet ikke for at lede efter legetøj !? Og stakkels dreng der ser sin lille døde fugl ligge på bunden af fugleburet...

Jeg følger ikke med i alle afsnit, så ved ikke hvad de forskellige piger hedder.. men jeg kan så ikke lade være med at tænke på, hvorfor den lille nyfødte søn havde sådan et aflangt hoved ? Nogen der ved det ?

Anmeld

23. november 2010

Ellim

natte skriver:

synes han var mega gram den dag men han blev hurtig køn

hehe - syntes nu han så sød ud

Og ser stadig ud til at være en køn dreng -> på dit profilbillede..

Du må altså snart lige ligge lidt flere billeder ind af vidunderet!!

Anmeld

23. november 2010

natte

Dk_lady skriver:

Nej, jeg tænkte præcis det samme... jeg havde ihvertfald ikke taget min søn til et udbrændt hus og da slet ikke for at lede efter legetøj !? Og stakkels dreng der ser sin lille døde fugl ligge på bunden af fugleburet...

Jeg følger ikke med i alle afsnit, så ved ikke hvad de forskellige piger hedder.. men jeg kan så ikke lade være med at tænke på, hvorfor den lille nyfødte søn havde sådan et aflangt hoved ? Nogen der ved det ?

ja det ved jeg det var fordi det gik så så stærk som det gik og både ham og jeg kunne ikke rigtigt følge med

Anmeld

23. november 2010

LRJ

sys faktisk det var en god ting, men Det er os kun fordi mine søskende halv søskende døde i en brand da mine søskende var henholdvis 4 og 6 år og de fik MEGET ud af at skulle se huset, selvom deres søskende var døde i den  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.