Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Pena

Dk_lady skriver:

Nej, jeg tænkte præcis det samme... jeg havde ihvertfald ikke taget min søn til et udbrændt hus og da slet ikke for at lede efter legetøj !? Og stakkels dreng der ser sin lille døde fugl ligge på bunden af fugleburet...

Jeg følger ikke med i alle afsnit, så ved ikke hvad de forskellige piger hedder.. men jeg kan så ikke lade være med at tænke på, hvorfor den lille nyfødte søn havde sådan et aflangt hoved ? Nogen der ved det ?

Det er vist meget normalt pga det pres de ligger i. Det går hurtigt væk igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

natte

Ellim skriver:

hehe - syntes nu han så sød ud

Og ser stadig ud til at være en køn dreng -> på dit profilbillede..

Du må altså snart lige ligge lidt flere billeder ind af vidunderet!!

skal jeg nok ellers er der jo masser billeder af ham på fb men mange tak ja nu er han en køn dreng men ælig da jeg så afsnigttet begynte jeg at tude

Anmeld

23. november 2010

A.

isabellamor skriver:

LAD NU VÆRE med at oprette en ny tråd om DUM hver uge.... brug de gamle tråde... jeg tror der findes 50 DUM tråde på baby.dk efterhånden.. 

ja men jeg gider ikke går og finde de gamle så  hvis du ikke synes om det så kan du bare lade være med at læse

Anmeld

23. november 2010

Laura.

natte skriver:

ja det ved jeg det var fordi det gik så så stærk som det gik og både ham og jeg kunne ikke rigtigt følge med

Okay.. så fik jeg svar på det spørgsmål, tak..  Men hvor er han dog kær !  

Anmeld

23. november 2010

Ellim

natte skriver:

skal jeg nok ellers er der jo masser billeder af ham på fb men mange tak ja nu er han en køn dreng men ælig da jeg så afsnigttet begynte jeg at tude

Det må virkelig også ha været et stort øjeblik!! Vi andre følger jo også med fra sidelinjen.. Og hepper..

Anmeld

23. november 2010

natte

Dk_lady skriver:

Okay.. så fik jeg svar på det spørgsmål, tak..  Men hvor er han dog kær !  

ja lidt mest når han sover og smiler

Anmeld

23. november 2010

natte

Ellim skriver:

Det må virkelig også ha været et stort øjeblik!! Vi andre følger jo også med fra sidelinjen.. Og hepper..

ved det faktisk ikke har virkelig dålig samvitighed for jeg kunne ikke lide ham og ville bare ikke have  ham

Anmeld

23. november 2010

Isabella_mor

A. skriver:

ja men jeg gider ikke går og finde de gamle så  hvis du ikke synes om det så kan du bare lade være med at læse

ja det kunne jeg... men det er nu mere det at det ikke er til at finde rundt i 100 indlæg om samme emne... 

derfor ville det jo være dejligt hvis det bare blev den samme tråd som der blev skrevet i...

og det er ikke værre end at skrive "DUM i aften" i søge feltet øverst i højre hjørne, for det hedder stort set alle de tråde der er om DUM..

det var nu ikke fordi at jeg ikke gider læse de tråde, men et system ville være rart.. 

Anmeld

23. november 2010

Laura.

natte skriver:

ja lidt mest når han sover og smiler

Hvor gammel er han nu ? Og hvad hedder han ?

Anmeld

23. november 2010

natte

Dk_lady skriver:

Hvor gammel er han nu ? Og hvad hedder han ?

han er 2 mdr og 1 dag han hedder remi han skal døbes lørdag i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.