hmm, jeg den eneste der går tidligt i seng og læser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

TbCp

twinboys skriver:

Vild med dit nye profil billede...

Tak
Fik taget en masse af en fotograf her i søndags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

twinboys

TbCp skriver:

Tak
Fik taget en masse af en fotograf her i søndags

éjjjjjj dem vil jeg se... hvad måtte du give for dem

Anmeld

24. november 2010

TbCp

twinboys skriver:

éjjjjjj dem vil jeg se... hvad måtte du give for dem

Der ligger nogle her https://www.baby.dk/debat/75186pi1/navlestrengen/fotograf.aspx
De er dog u-redigerede.
Venter på at få de redigerede tilbage fra fotografen.
Vi gav 600kr for 10-12 redigerede billeder, dog skal vi selv fremkalde

Anmeld

24. november 2010

twinboys

TbCp skriver:

Der ligger nogle her https://www.baby.dk/debat/75186pi1/navlestrengen/fotograf.aspx
De er dog u-redigerede.
Venter på at få de redigerede tilbage fra fotografen.
Vi gav 600kr for 10-12 redigerede billeder, dog skal vi selv fremkalde

dem skal jeg ind og lure på... tager han også over til mig

Anmeld

24. november 2010

TbCp

twinboys skriver:

dem skal jeg ind og lure på... tager han også over til mig

Arhh det ved jeg sørme ikke

Anmeld

24. november 2010

Kløver

MariaE skriver:

JA, ikke hver dag, men kan bare rigtigt godt lide at putte mig i sengen med en god bog og hygge mig, helt alene og med helt ro i værelset. Nogle ganger med lidt nyheder i tv i baggrunden.

Min mand synes jeg er dørnkedelig hvis jeg går i seng kl 21 og læser, men at strække ud i sengen og begive mig ind i en god bog er bare ren råhygge for mig:-)

Føler mig sgu abre lidt mormor agtig når jeg lusker op, også selv om han tit suser rundt i sit værkstede udenfor.

Jeg synes også det er super hyggeligt, kan både lide at ligge med enten en go film, eller bare at ligge uden tv og også at læse en god bog, desværre bliver dte ikke så meget som jeg gerne ville, da jeg her i min graviditet er så træt, at jeg ikke har overskud til at læse, bliver alt alt for hurtigt træt i øjnene, og glemmer halvdelen af det jeg har læst

Men jeg synes også det er super hyggeligt

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Nope herhjemme bliver aftenen brugt på manden...

Vi er stadig så ulækre forelsket at vi nyder vores aftener sammen uden børn. Med godt tv, holde i hånd og generte kys....

Anmeld

24. november 2010

twinboys

TbCp skriver:

Arhh det ved jeg sørme ikke

Vil du undersøge det... det skal først være til april

Anmeld

24. november 2010

TbCp

twinboys skriver:

Vil du undersøge det... det skal først være til april

Det er ham her http://www.franklohmann.dk/ men tror desværre det bliver dyrere efter jul. Ser ud til at det er et juletilbud han kører med.

Anmeld

24. november 2010

Pige2009

MariaE skriver:

JA, ikke hver dag, men kan bare rigtigt godt lide at putte mig i sengen med en god bog og hygge mig, helt alene og med helt ro i værelset. Nogle ganger med lidt nyheder i tv i baggrunden.

Min mand synes jeg er dørnkedelig hvis jeg går i seng kl 21 og læser, men at strække ud i sengen og begive mig ind i en god bog er bare ren råhygge for mig:-)

Føler mig sgu abre lidt mormor agtig når jeg lusker op, også selv om han tit suser rundt i sit værkstede udenfor.

Nej, du er da ej. Igår gik jeg i seng og læste. Jeg elsker bøgernes verden og sluger rigtig mange bøger hvert år. Jeg har så ingen mand at skulle stå til regnskab overfor og Laura vågner heldigvis ikke, selvom jeg læser Jeg gider dog ikke noget TV i baggrunden - kun mig og min bog.

Jeg er nok lidt nørdet på det punkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.