hmm, jeg den eneste der går tidligt i seng og læser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

twinboys

TbCp skriver:

Jeg har ligget her siden kl. 20
Har dog computeren med, istedet for en bog, så ser jeg lidt serie og er på baby.dk imens.

Vi går begge tit tidligt i seng, læser, ser film eller lign. eller bare snakker.

Vild med dit nye profil billede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

twinboys

Jeg er total b-menneske så det ville aldrig ske for mig...

Anmeld

24. november 2010

jannebjerre

MariaE skriver:

JA, ikke hver dag, men kan bare rigtigt godt lide at putte mig i sengen med en god bog og hygge mig, helt alene og med helt ro i værelset. Nogle ganger med lidt nyheder i tv i baggrunden.

Min mand synes jeg er dørnkedelig hvis jeg går i seng kl 21 og læser, men at strække ud i sengen og begive mig ind i en god bog er bare ren råhygge for mig:-)

Føler mig sgu abre lidt mormor agtig når jeg lusker op, også selv om han tit suser rundt i sit værkstede udenfor.

Altså jeg har altid og jeg mener altid, gode intentioner om at gå tidligt i seng og få læst og falde tidligt i søvn... Men jeg får det bare aldrig gjort...ihhh Men jeg burde faktisk - for er sååååååå træt

Anmeld

24. november 2010

1977

Profilbillede for 1977

Nej jeg er også med i denne kategori  Og det er ligemeget hvornår jeg går i seng, så skal der læses. Ellers kan jeg ikke sove

Anmeld

24. november 2010

sarahb

jeg gik også meget tidligt i seng en overgang og da jeg så hvor ked af min mand blev gang på gang, over at vi aldrig lå og puttede og så en film sammen fordi det plejede vi altid at gøre sammen..
Så nu har jeg hanket op i mig selv så manden og jeg kan have rigtig dejlige hygge og kvalitets tid sammen..

Anmeld

24. november 2010

Mimbi

MariaE skriver:

JA, ikke hver dag, men kan bare rigtigt godt lide at putte mig i sengen med en god bog og hygge mig, helt alene og med helt ro i værelset. Nogle ganger med lidt nyheder i tv i baggrunden.

Min mand synes jeg er dørnkedelig hvis jeg går i seng kl 21 og læser, men at strække ud i sengen og begive mig ind i en god bog er bare ren råhygge for mig:-)

Føler mig sgu abre lidt mormor agtig når jeg lusker op, også selv om han tit suser rundt i sit værkstede udenfor.

Uhhhh tror ikke jeg har læst en hel bog siden jeg gik ud af skolen  Men til gengæld sætter jeg mig hver aften til at strikke  Har fået strikket rigtig mange julegaver 

Knus 

Maibritt - 32+3

Anmeld

24. november 2010

Isabeau2206

MariaE skriver:

Jeg har mine kryds og tværs´er

Anmeld

24. november 2010

Diana...

Jeg går tidligt i seng men det sgu for at sove men det er tilgengæld pinligt tidligt men sådan er det vel bare for nogen når man render runde med stor tyk mave 

Men jo jeg har altid elsket at gå tidligt ind og ligge og puttet med en god bog og noget te. 

Anmeld

24. november 2010

lulleh

Heh . jeg går aldrig tidlig i seng. går måske i seng kl 00 og sover først kl 02..
også får jeg også lov til at sove længe . til kl 8

Anmeld

24. november 2010

tinasmor

Jeg elsker også at gå i seng tidligt. Her er det god mere blade jeg læser. Låner dem på biblo, f.eks Alt for Damerne osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.