hmm, jeg den eneste der går tidligt i seng og læser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
34 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Muffinmus

JA, ikke hver dag, men kan bare rigtigt godt lide at putte mig i sengen med en god bog og hygge mig, helt alene og med helt ro i værelset. Nogle ganger med lidt nyheder i tv i baggrunden.

Min mand synes jeg er dørnkedelig hvis jeg går i seng kl 21 og læser, men at strække ud i sengen og begive mig ind i en god bog er bare ren råhygge for mig:-)

Føler mig sgu abre lidt mormor agtig når jeg lusker op, også selv om han tit suser rundt i sit værkstede udenfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

TbCp

Jeg har ligget her siden kl. 20
Har dog computeren med, istedet for en bog, så ser jeg lidt serie og er på baby.dk imens.

Vi går begge tit tidligt i seng, læser, ser film eller lign. eller bare snakker.

Anmeld

23. november 2010

oo

nul du, jeg eeeeelsker også at putte under dynen med en bog - og evt en kop varm the! og Søren er også sådan en dyneputter, så vi har ofte ligget ved siden af hinanden og læst.

nu blir der så ikke læst frygteligt meget herhjemme for tiden, med hende frøkenen der er flyttet ind

Anmeld

23. november 2010

Faith

Åh det er noget af det bedste jeg ved!!!!

Men har ikke læst en bog siden vi fik tvillingerne. Nu bruger vi kun sengen til at sove i.

Anmeld

23. november 2010

helora

Jeg har altid gjort det meget, men efter jeg fik børn når jeg at læse to sider, og så falder jeg i søvn - uanset hvornår jeg går i seng Jeg kan love jer for, at det tager laaang tid at komme igennem en bog på den måde

Anmeld

23. november 2010

K&S

MariaE skriver:

JA, ikke hver dag, men kan bare rigtigt godt lide at putte mig i sengen med en god bog og hygge mig, helt alene og med helt ro i værelset. Nogle ganger med lidt nyheder i tv i baggrunden.

Min mand synes jeg er dørnkedelig hvis jeg går i seng kl 21 og læser, men at strække ud i sengen og begive mig ind i en god bog er bare ren råhygge for mig:-)

Føler mig sgu abre lidt mormor agtig når jeg lusker op, også selv om han tit suser rundt i sit værkstede udenfor.

I love it also

Og efter at Anton er flyttet ind på eget værelse, har jeg læst hver aften - og har næsten nået at læse 2 bøger på 1 uge...! 

Ih, hvor har jeg savnet det....!

Anmeld

23. november 2010

klmf

Jeg gør det også - med god samvittighed uden at føle mig mormor. Jeg føler mig mormor når jeg ser Barnaby og gætter Kryds og Tværs lørdag aften mens Lars er gået kold på sofaen!! Men det er dæleme dejligt

Anmeld

24. november 2010

Pena

lotchen skriver:

Jeg gør det også - med god samvittighed uden at føle mig mormor. Jeg føler mig mormor når jeg ser Barnaby og gætter Kryds og Tværs lørdag aften mens Lars er gået kold på sofaen!! Men det er dæleme dejligt

barnaby rocks

Men det er sgu ikke noget man lige siger højt.

Anmeld

24. november 2010

klmf

Pena skriver:

barnaby rocks

Men det er sgu ikke noget man lige siger højt.

Jeg synes det er fantastisk med en serie, hvor det rent faktisk er handlingen det drejer sig om og ikke hvor mange distraherende lækre mandfolk og kvinder, der kan puttes ind.... Der er bare noget med den engelske tørre humor og sarkasme, der er godt.

Anmeld

24. november 2010

FrkLarsen

Jeg kan også godt lide at ligge med min bog tidligt på aftenen når Emilie er blevet puttet og sover.

Jeg er lige nu igang med 'mænd der hader kvinder' og nøøj den er svær at slippe!!

Dog er det ikke hver aften men lidt her og der når der er tid til det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.