Lad mig se jeres julebilleder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Her er to af Laura

Årh glad, glad pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Årh glad, glad pige

Ja, som altid

Anmeld

11. december 2010

qp

dorthemus skriver:

Tak  Ja hun sidder flot, men kortvarigt...men hun er glad når hun sidder

Runa møver også, dog mest baglæns hehe  I øjeblikket er hun ikke heeeelt på toppen, græder meget og sover skidt...tænker det måske er tænder

Ohh tænder? Ja mon ikke... hvis hun savler mere end normalt er det nok dét

Anmeld

11. december 2010

dorthemus

qp skriver:

Ohh tænder? Ja mon ikke... hvis hun savler mere end normalt er det nok dét

Det gør hun og ALT skal i munden  Der er én tand på vej op...men i guder hun er cranky i øjeblikket

Anmeld

11. december 2010

qp

dorthemus skriver:

Det gør hun og ALT skal i munden  Der er én tand på vej op...men i guder hun er cranky i øjeblikket

Nå jamen så er det nok det, har du prøvet at køre din finger rundt i hendes mund og mærke om der er noget??

Ellers... har jo prøvet det der, og det er værst når de skal sove da det gør ondt jo, jeg brugte sådan noget at smørre på tandkødet som virker smertelindrende - man kan få det på apoteket. Og ellers også panodil i de rigtig slemme perioder!! Ved godt folk har forskellige holdninger til, at proppe deres unger med panodiler men hvis jeg kan gøre noget for, at lindre min søns smerte så gør jeg det!!

Anmeld

11. december 2010

dorthemus

qp skriver:

Nå jamen så er det nok det, har du prøvet at køre din finger rundt i hendes mund og mærke om der er noget??

Ellers... har jo prøvet det der, og det er værst når de skal sove da det gør ondt jo, jeg brugte sådan noget at smørre på tandkødet som virker smertelindrende - man kan få det på apoteket. Og ellers også panodil i de rigtig slemme perioder!! Ved godt folk har forskellige holdninger til, at proppe deres unger med panodiler men hvis jeg kan gøre noget for, at lindre min søns smerte så gør jeg det!!

Ved du hvad? Jeg havde selv rigtig mange holdninger og principper om dit, dut og dat...og så fik jeg Runa

Ja der er én tand, men synes ikke jeg kan mærke om der er flere, hmm  Ved du hvor længe de er om at komme helt op?

Anmeld

12. december 2010

JoSiDa-mor

missbach skriver:

Jeg har også været igang med at lege fotograf, nåede dog kun 3 billeder, og så var kjolen helt savlet til

Men her er 2 af dem, men hvilket skal jeg vælge at sende ud?? De er bare begge søde på hver deres måde..

Helt klart nr. 2, det er SUPER sødt.

Anmeld

12. december 2010

Tropez

Jeg har taget nogle stykker af Liva, bla. disse 2

ihhh blev lige helt mærkelig, på nummer 2 billed ligner din datter på en prik min kammerats datter, selv min kæreste var ved at tabe ansigtet i forfløffelse, hun hedder dog victoria, men nøj hvor er det vild 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2010

Tropez

TbCp skriver:

ihhh blev lige helt mærkelig, på nummer 2 billed ligner din datter på en prik min kammerats datter, selv min kæreste var ved at tabe ansigtet i forfløffelse, hun hedder dog victoria, men nøj hvor er det vild 

Anmeld

12. december 2010

Tropez

TbCp skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.