Lad mig se jeres julebilleder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.434 visninger
93 svar
0 synes godt om
23. november 2010

qp

Jeg har lige været kreativ i går og taget julebilleder af min søn her i stuen - der blev taget en del men jeg synes nu jeg har valgt det rigtige billede Jeg har oploadet billedet online, 35 billeder til 87 kr inkl fragt i mat format (det er nok de færreste online fotobikser der laver fotos i mat format)... Så nu mangler jeg jo bare, at få købt nogle julekort og skrevet noget på dem. Jeg tænker, at jeg vil skrive julehilsenen på pc'en og printe den ud i flere stk hvor jeg derefter vil rive papiret i kanterne og smide dem i ovnen så de får det der gyldne gammeldags look... Så skal det bare limes på kortet og så afsted med posten!

Her er mit selvlavede julebillede....

Må jeg se jeres?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

TbCp

Jeg har taget nogle stykker af Liva, bla. disse 2

Anmeld

23. november 2010

Vingummien

qp skriver:

Jeg har lige været kreativ i går og taget julebilleder af min søn her i stuen - der blev taget en del men jeg synes nu jeg har valgt det rigtige billede Jeg har oploadet billedet online, 35 billeder til 87 kr inkl fragt i mat format (det er nok de færreste online fotobikser der laver fotos i mat format)... Så nu mangler jeg jo bare, at få købt nogle julekort og skrevet noget på dem. Jeg tænker, at jeg vil skrive julehilsenen på pc'en og printe den ud i flere stk hvor jeg derefter vil rive papiret i kanterne og smide dem i ovnen så de får det der gyldne gammeldags look... Så skal det bare limes på kortet og så afsted med posten!

Må jeg se jeres?

Det er da vildt godt

Anmeld

23. november 2010

qp

TbCp skriver:

Jeg har taget nogle stykker af Liva, bla. disse 2

De er virkelig gode, levende og julehyggeaftige at se på

Anmeld

23. november 2010

qp

Tulipan skriver:

Det er da vildt godt

1000 tak men jeg kom sgu i tvivl lige efter jeg oprettede denne tråd. Der er nemlig et andet som også er ret godt...

Jeg ved så ikke hvilket af dem jeg skal vælge  

Anmeld

23. november 2010

Tina2

Vi tager julebillede til julekort af ungerne imorgen, så skal jeg nok smide dem ind :-)

Anmeld

24. november 2010

mariamiss6

Uh åååh qp, jeg synes at hvis man KUN kigger på din skønne søn, så er billede nummer 1 det bedste, men siden man må se på baggrunden også, så er billede 2 bedst, fordi der ikke anes en sofa med en henkastet bamse i baggrunden

Altså jegkan bedst lide billede 1, men det "klør" lidt i øjnene at bamsen ligger liiiiige der skråt bag ved

Anmeld

24. november 2010

mariamiss6

Og liva er også skøn.....

ELSKER temaet i det første billede, men synes det er for "hjemmelavet"-lyst.... Kunne man tone lidt ned på alt andet end liva, sort læder, og røde kugler, så ville det være VILDT FEDT!!!!

Dette skal ikke tages som en åndssvag kritik, men mere som hvordan mine øjne ser billedet, hvis nu det skulle være taget af en fotograf....

I øvrigt, jeg hader de der barn-på-halmballe-med-mini-træslæde-og-grim-julenisse-i-baggrunden billeder.....

Anmeld

24. november 2010

mor-til-vanessa

qp skriver:

Må jeg se jeres?

hvor er han sød. 

Anmeld

24. november 2010

TbCp

qp skriver:

De er virkelig gode, levende og julehyggeaftige at se på

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.