Lad mig se jeres julebilleder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

MetteMTH

Her er min lille mus <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Pige2009

Hvor er det bare nogle dejlige billeder, I alle har lagt ud af jeres børn

Anmeld

10. december 2010

anmaj

Min søn gad så ikke sin nissehue..

men syntes dog alligevel billedet blev ok.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2010

Bb3031

dorthemus skriver:

Nej hvor er han kær

Ih tak  Runa er også bare skøn, som altid

Han er præcist 6 mdr på billedet. Vildt at de allerede er så store. Alexander er rigtig begyndt at møve sig frem - han er aldrig der, hvor han blev lagt, hi hi Han er godt på vej ind i str. 74  Og så spiser han rigtig mad nu. Han lider simpelthen alt - bare så skønt I dag er han sløj for første gang. Han er noget hæs den lille mand. Håber han er bedre i morgen.

Stor trives Runa..? Sikke flot hun sidder. Hun er en rigtig flot lille pige.

Anmeld

10. december 2010

qp

Ejh hvor er det bare nogle fine billeder vi alle har fået taget Synes det er vildt fedt, at man selv er spontan og tager dem... Det er jo trods alt nok os selv der kan få de fedeste glimts frem i øjnene på vores unger

Anmeld

10. december 2010

qp

Ejh hvor er det bare nogle fine billeder vi alle har fået taget Synes det er vildt fedt, at man selv er spontan og tager dem... Det er jo trods alt nok os selv der kan få de fedeste glimts frem i øjnene på vores unger

Anmeld

10. december 2010

Miamaja

TbCp skriver:

Jeg har taget nogle stykker af Liva, bla. disse 2

SIKKE skonne nissebilleder af en smuk nisse!!!

Anmeld

10. december 2010

Miamaja

qp skriver:

Jeg har lige været kreativ i går og taget julebilleder af min søn her i stuen - der blev taget en del men jeg synes nu jeg har valgt det rigtige billede Jeg har oploadet billedet online, 35 billeder til 87 kr inkl fragt i mat format (det er nok de færreste online fotobikser der laver fotos i mat format)... Så nu mangler jeg jo bare, at få købt nogle julekort og skrevet noget på dem. Jeg tænker, at jeg vil skrive julehilsenen på pc'en og printe den ud i flere stk hvor jeg derefter vil rive papiret i kanterne og smide dem i ovnen så de får det der gyldne gammeldags look... Så skal det bare limes på kortet og så afsted med posten!

Her er mit selvlavede julebillede....

Må jeg se jeres?

NOJ en dejlig lille guldklump du har!! Han er da heeelt vild laekker smaekker. og saa elsker jeg den der gamle  a la 'baby fra 1920'erne' effekt billedet har

Anmeld

10. december 2010

qp

Miamaja skriver:

NOJ en dejlig lille guldklump du har!! Han er da heeelt vild laekker smaekker. og saa elsker jeg den der gamle  a la 'baby fra 1920'erne' effekt billedet har

Tak for det Miamaja, jeg er nemlig selv vild med det der gammeldaws look - synes sgu det er så charmerende

Din er nu også lidt fantastisk

Anmeld

11. december 2010

dorthemus

Peiner skriver:

Ih tak  Runa er også bare skøn, som altid

Han er præcist 6 mdr på billedet. Vildt at de allerede er så store. Alexander er rigtig begyndt at møve sig frem - han er aldrig der, hvor han blev lagt, hi hi Han er godt på vej ind i str. 74  Og så spiser han rigtig mad nu. Han lider simpelthen alt - bare så skønt I dag er han sløj for første gang. Han er noget hæs den lille mand. Håber han er bedre i morgen.

Stor trives Runa..? Sikke flot hun sidder. Hun er en rigtig flot lille pige.

Tak  Ja hun sidder flot, men kortvarigt...men hun er glad når hun sidder

Runa møver også, dog mest baglæns hehe  I øjeblikket er hun ikke heeeelt på toppen, græder meget og sover skidt...tænker det måske er tænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.