Fotokalendere - hvor bestiller I dem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

3drenge

tinasmor skriver:

Lyder godt, for jeg har bestilt hos Vista print. Samlet pris er 80 kr incl. levering.

hvordan hulen har du ku få det til 80 incl, synes da portoen er megadyr derinde, selv om man tager det billigste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

tinasmor

Det var fordi portoen var 56 kr eller sådan noget (for det billigste) og så var der eksp. gebyr. men selve kalenderen kostede kun 4 kr. Der var en herinde der havde lavet et link. Jeg har lige prøvet at finde det, men forgæves, hvis jeg finder det sender jeg det lige herinde.

Anmeld

24. november 2010

3drenge

Det var fordi portoen var 56 kr eller sådan noget (for det billigste) og så var der eksp. gebyr. men selve kalenderen kostede kun 4 kr. Der var en herinde der havde lavet et link. Jeg har lige prøvet at finde det, men forgæves, hvis jeg finder det sender jeg det lige herinde.

ok hvor vildt, har "desværre" allerede bestilt og modtaget dem, gav dog lidt mere end 4 kr for dem..æv, men der er nok andre der kan bruge det

Anmeld

24. november 2010

tinasmor

Fandt linket, men æv de er blevet sat op igen til 54 kr (og så kommer den dyre porto på) synes også 4 kr var vidlt billigt, det har måske bare været en enkelt dag (så var det heldigt det lige var der jeg bestilte)

men her er linket under alle omtændigheder:

http://www.vistaprint.dk/fotokalender.aspx?pfid=389&xnav=TsrItem&xnid=aLMProductNamePFID3141Calendars&dng=Calendars&GNF=0&rd=2&GP=11%2f24%2f2010+4%3a57%3a44+AM&GPS=1378741358&GNF=0

Anmeld

24. november 2010

slettet_7530

vi har nogle år brugt mit trykkeri og var egentlig ganske tilfredse, indtil vi så sidste år prøve vistaprint, de var bare SÅ flotte og det bliver dem igen i år

Anmeld

24. november 2010

Brams

3drenge skriver:

der står gratis produkter over i venstre side

Pragtfuldt tak

Anmeld

24. november 2010

Vial

Jeg har bestilt super duper flot på Vistaprint..

MEEEN!

Synes det er en seriøs MØGside!!!

Jeg bestiller en kalender til kr. 54,00 og kan få en gratis med. Fedt nok. Da jeg skal til betaling er det i alt løbet op på 276,25 kr!!!

Så kostede det ekstra for at få det i farver (dooh - har da ingen steder set, at det var en sort/hvid kalender de annoncerede med!).

Så skulle der betales for glat papir

En hulens masse penge for udførelse og levering.

OG så fik jeg gudhjælpe mig lov at betale 48 kr for nr. 2 kalender også!!!

Til sidst moms...

Det klammeste ved siden er dog deres evige forsøg på at sætte ekstra varer på fakturaen. Man ska igennem en masse sider med stempler, kopper, kort osv.

Når man så har tastet kortoplysninger ind, og skal trykke fortsæt, så er første "fortsæt" knap inkl. en ekstra varer - vist nok jule-til og fra-kort. Så skal man lige rulle længere ned på siden, så kommer der en "fortsæt" knap uden ekstra køb.

Det er så mega dårlig stil. Det læner sig op af falsk markedsføring og bondefangeri.

I kan se regningen her:

Jeg vil gerne betale 276,25 for to så flotte kalender - men jeg vil gerne kende den rigtige pris inden. 

AHV-001
  Vægkalender med fotocollage
2 kr 102,00
896-001
  I farve
- kr 12,00
892-001
  Eksklusivt papir med glans
- kr 41,00
Subtotal /td> kr 155,00
Levering & ekspedition /td> kr 66,00
Moms /td> kr 55,25
I alt /td>

kr 276,25

Anmeld

24. november 2010

katti24

Har ikke læst alle indlæggene, men jeg har lige købt en stor vægkalender hos vistaprint til 55,50 og det syntes jeg da er billigt (kalenderen er gratis, betalte kun for fragt)

Anmeld

26. november 2010

3drenge

KaMa skriver:

Jeg har bestilt super duper flot på Vistaprint..

MEEEN!

Synes det er en seriøs MØGside!!!

Jeg bestiller en kalender til kr. 54,00 og kan få en gratis med. Fedt nok. Da jeg skal til betaling er det i alt løbet op på 276,25 kr!!!

Så kostede det ekstra for at få det i farver (dooh - har da ingen steder set, at det var en sort/hvid kalender de annoncerede med!).

Så skulle der betales for glat papir

En hulens masse penge for udførelse og levering.

OG så fik jeg gudhjælpe mig lov at betale 48 kr for nr. 2 kalender også!!!

Til sidst moms...

Det klammeste ved siden er dog deres evige forsøg på at sætte ekstra varer på fakturaen. Man ska igennem en masse sider med stempler, kopper, kort osv.

Når man så har tastet kortoplysninger ind, og skal trykke fortsæt, så er første "fortsæt" knap inkl. en ekstra varer - vist nok jule-til og fra-kort. Så skal man lige rulle længere ned på siden, så kommer der en "fortsæt" knap uden ekstra køb.

Det er så mega dårlig stil. Det læner sig op af falsk markedsføring og bondefangeri.

I kan se regningen her:

Jeg vil gerne betale 276,25 for to så flotte kalender - men jeg vil gerne kende den rigtige pris inden. 

AHV-001
  Vægkalender med fotocollage
2 kr 102,00
896-001
  I farve
- kr 12,00
892-001
  Eksklusivt papir med glans
- kr 41,00
Subtotal /td> kr 155,00
Levering & ekspedition /td> kr 66,00
Moms /td> kr 55,25
I alt /td>

kr 276,25

Fuldstændig rigtig, blev også overrasket over alt det der kom på regningen bagefter og det er mega træls, alt det de prøver at få en til at købe.

kan se mange nærmest kun har betalt for portoen derinde, men jeg har givet næsten samme pris som dig for dem. ÆV

Rigtig dum hjemmeside, men kalenderene er der ikke noget i vejen med

Anmeld

26. november 2010

GUSO

Hej.. super god ide med de kalendere.. jeg har bestilt julekort ved vistaprint, jeg gjorde mig rigtig umage og brugte uendelig meget tid på at de skulle blive perfekte, til sidst regningen ca 245 kr for 20 kort!! ja ja ville gerne betale men opdagede mit dankort lå i mandens bil så måtte vente til han kom hjem.. prøvede så igen samme procedure , men nu var kortene sat ned og vupti 144 kr for samme ordre!!! ja jeg forstår ikke rigtig deres markedsføringspolitik.. nå men betalte og valgte laaangsom post for ville ikke betale dobbelt i porto, og hvad skete... 1 uge senere lå mine fine kort i postkassen... ja ja men hvis jeg nu havde givet dobbelt i porto så havde de jo tjent det ekstra på dem.. ville egentlig ikke rigtig noget med dettte indlæg, man kan blot undre sig ind imellem... håber i alle får en dejlig december og ikke mindst jul Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.