Fotokalendere - hvor bestiller I dem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

klmf

michella80 skriver:

Dem bruger vi også! Har lige bestilt to. Man kan bestille to for et styks pris. Og hvis I bruger min mail-adresse michella80@jubii.dk når I bestiller kan I få 10%rabat i købet. Jeg køber åbenbart for meget derinde he he

Ha ha, tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

M.O.A.R.

Vistaprint 

og det er super flotte kalendere !

har lige modtaget dem jeg havde bestilt derfra i lørdags

Anmeld

23. november 2010

Barbamama

lotchen skriver:

Ha ha, tusind tak

Det var så lidt! Fik sådan et brev hvor der stod at andre fik 10% hvis de indtastede min mail-adresse så det er da bare om at reklamere for det. He he

Anmeld

23. november 2010

jannebjerre

michella80 skriver:

Det var så lidt! Fik sådan et brev hvor der stod at andre fik 10% hvis de indtastede min mail-adresse så det er da bare om at reklamere for det. He he

Får man virkelig to for et styks pris??? Gør den det af sig selv, altså giver den ene gratis?? 

Anmeld

23. november 2010

Barbamama

jannebjerre skriver:

Får man virkelig to for et styks pris??? Gør den det af sig selv, altså giver den ene gratis?? 

Altså først skal du bestille to kalendere og lave dem helt færdige. Når du så går til betaling skal du indtaste koden K9. Så fratrækker den 149kr. Men så koster det til gengæld 85kr at få den leveret. Det er lidt vildt. Der står at hvis man kan få den leveret til en arbejds-adresse koster det kun 65kr. Tilbuddet med to kalendere for en kalenders pris går frem til d. 2/12

Anmeld

23. november 2010

jannebjerre

michella80 skriver:

Altså først skal du bestille to kalendere og lave dem helt færdige. Når du så går til betaling skal du indtaste koden K9. Så fratrækker den 149kr. Men så koster det til gengæld 85kr at få den leveret. Det er lidt vildt. Der står at hvis man kan få den leveret til en arbejds-adresse koster det kun 65kr. Tilbuddet med to kalendere for en kalenders pris går frem til d. 2/12

Niiiice så er oldernes julegave i hus 

Anmeld

23. november 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Hello ladies

Jeg vil gerne lave en fotokalender til bedsterne, men synes der er så mange forskellige udbydere og har svært ved at gennemskue kvaliteten.

Kan I anbefale nogle sider??

Tak for hjælpen

Jeg bruger www.fotogo.dk hvor jeg er igang med at lave fotobøger til Runa...har allerede modtaget to og de er i super flot kvalitet. Jeg har også købt takkekort med dåbsbillede af Runa derfra. Rigtig god og hurtig service og billigt

Anmeld

23. november 2010

Barbamama

jannebjerre skriver:

Niiiice så er oldernes julegave i hus 

Ja det er skide nemt!!! Vi bestilte der sidste år og har bestilt i år igen. De er rigtig fine!!!

Anmeld

23. november 2010

klmf

dorthemus skriver:

Jeg bruger www.fotogo.dk hvor jeg er igang med at lave fotobøger til Runa...har allerede modtaget to og de er i super flot kvalitet. Jeg har også købt takkekort med dåbsbillede af Runa derfra. Rigtig god og hurtig service og billigt

Uh, tak for tippet, det skal også lige tjekkes ud Hvor tit laver du fotobøger til hende hvis jeg må spørge? Er det ligesom barnets bog du bruger det eller? 

Anmeld

23. november 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Uh, tak for tippet, det skal også lige tjekkes ud Hvor tit laver du fotobøger til hende hvis jeg må spørge? Er det ligesom barnets bog du bruger det eller? 

På en måde...hun skal have 12 bøger når hun blir et år: en bog for hver måned af hendes første leveår  Det er et stort arbejde, men også fantastisk for jeg ser jo hvor meget der er sket fra måned til måned...blir helt nostalgisk  Jeg har foreløbigt lavet 4 og laver de to næste i denne uge...hun blir jo seks måneder på lørdag, så er jeg up to date

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.