Fotokalendere - hvor bestiller I dem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.861 visninger
51 svar
0 synes godt om
23. november 2010

klmf

Hello ladies

Jeg vil gerne lave en fotokalender til bedsterne, men synes der er så mange forskellige udbydere og har svært ved at gennemskue kvaliteten.

Kan I anbefale nogle sider??

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

thildemus

hopper lige på igen

pixum.dk er god kvalitet og prisen synes jeg er i orden. Der har jeg bestilt de sidste par år og er ikke blevet skuffet

Anmeld

23. november 2010

Diana...

Jeg har bestilt mine med stort besvær på foto.com i år men næste år bliver det et andet sted fra. Jeg måtte betale 3 gange fragt for 4 kalender og en kop i år og det synes jeg bare er SÅ mega frækt så jeg har betalt lige så meget fragt og ekspeditions gebyer som jeg har givet for kalenderne næsten. 

Anmeld

23. november 2010

jannebjerre

Kan varmt anbefale mittrykkeri.dk - der koster de 149kr og er bare SÅ fiiiine

Anmeld

23. november 2010

3drenge

Har prøvet både mit trykkeri og Vistaprint og papir kvaliteten er bedst ved Vistaprint, der kan man også sætte f.eks flag ved en dato og skrive ting. har lige modtaget dette års kalendere og de er rigtig fine

Anmeld

23. november 2010

klmf

thildemus skriver:

hopper lige på igen

pixum.dk er god kvalitet og prisen synes jeg er i orden. Der har jeg bestilt de sidste par år og er ikke blevet skuffet

Du er jo et helt orakel

Tak, dem tjekker jeg lige ud....

Anmeld

23. november 2010

jannebjerre

3drenge skriver:

Har prøvet både mit trykkeri og pixum og papir kvaliteten er bedst ved pixum, der kan man også sætte f.eks flag ved en dato og skrive ting. har lige modtaget dette års kalendere og de er rigtig fine

Det kan man da også ved mittrykkeri.dk - har jeg da i hvertfald gjort

Anmeld

23. november 2010

klmf

Diana... skriver:

Jeg har bestilt mine med stort besvær på foto.com i år men næste år bliver det et andet sted fra. Jeg måtte betale 3 gange fragt for 4 kalender og en kop i år og det synes jeg bare er SÅ mega frækt så jeg har betalt lige så meget fragt og ekspeditions gebyer som jeg har givet for kalenderne næsten. 

Nooooo, hvor nederen!!

Anmeld

23. november 2010

3drenge

jannebjerre skriver:

Det kan man da også ved mittrykkeri.dk - har jeg da i hvertfald gjort

Ok det er også 2 år siden jeg fik derfra sidst kom til at skrive pixum det var Vistaprint jeg mente, så har lige rettet det.

Anmeld

23. november 2010

Barbamama

jannebjerre skriver:

Kan varmt anbefale mittrykkeri.dk - der koster de 149kr og er bare SÅ fiiiine

Dem bruger vi også! Har lige bestilt to. Man kan bestille to for et styks pris. Og hvis I bruger min mail-adresse michella80@jubii.dk når I bestiller kan I få 10%rabat i købet. Jeg køber åbenbart for meget derinde he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.