Hvid hvid hvid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

twinboys

Diana... skriver:

Nej jeg er altså helt enig, vi deler ikke denne gang. 

Undskyld ville bare være lidt sød og tænke på ø-boerne men føj de har bare taget det hele... hvad bilder de sig ind...

Sorry Jyder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

twinboys

Diana... skriver:

Hvor i jylland er det du bor? Her i midt vælter det stadig ned de spor vi har været ud og lave for ca en time siden er næsten dækket igen 

Haderslev i Sønderjylland

Anmeld

23. november 2010

Valle81

Ja her i Viborg er her bare hvidere end hvidt og det sner bare stadig for vildt:0) kl 0730 byggede Asta lige en snemand og de jeg kom hjme for 5 minutter siden kunne jeg ikke se hvor hun havde rullet snemanden

Elsker sne - men synes det er lidt øv når man skal trille med barnevogn dagen lang, og har en mand der kører det halve land igennem for at komme til og fra arbejde

Men smukt er det:0)

Anmeld

23. november 2010

Tdittmann

Her på Vestfyn er der også kun regn...håber det bliver til sne. Det er trods alt hyggeligere end regn

Anmeld

23. november 2010

Camillee

Weee sne (: Hvor jeg bare Elsker se og er heldigvis også stået op til se her !

Anmeld

23. november 2010

Jibbe

Heroppe i Nordjylland er der meget sne, tror næsten 7-8 cm iindkørslen og det sner stadig meget. Elsker sne og elsker mine Sorel vinterstøvler;-) totalt uundværlige i det her vejr!

Anmeld

23. november 2010

twinboys

Jibbe skriver:

Heroppe i Nordjylland er der meget sne, tror næsten 7-8 cm iindkørslen og det sner stadig meget. Elsker sne og elsker mine Sorel vinterstøvler;-) totalt uundværlige i det her vejr!

send sne herned i det sønderjyske tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.