Hvid hvid hvid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

DK

twinboys skriver:

Puster lidt af vores sne over til dig...

NEJ NEJ NEJ, for filan da Maibritt, her er SLET ikke nok til at vi er villige til at dele endnu!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Kamelia

twinboys skriver:

Sne sne sne, alting det kan ske.

Det sneer piger

Neeeeej det øser ned!! Ingen sne her!!!

Kamelia

Anmeld

23. november 2010

Diana...

Her sner det også helt vild og der ligger masse af sne over det hele og det sner helt vild stadig wee. Og vi har alle lige været ude og få vores første sne boldt kamp WEEEE- 

Vi elsker SNE. 

Anmeld

23. november 2010

Diana...

DK skriver:

NEJ NEJ NEJ, for filan da Maibritt, her er SLET ikke nok til at vi er villige til at dele endnu!!!

Nej jeg er altså helt enig, vi deler ikke denne gang. 

Anmeld

23. november 2010

Moar2011

Jeanne skriver:

Jep og det er bare super dejligt. Har ventet SÅ længe på de 5 min, hvor hunden er ude i årets første sne   Han har lige været et smut i haven og det var total griner 

Til gengæld er kæresten helt oppe i det røde felt. Han mener han bliver straffet når det sner på hans fødselsdag  Han hader sne af et godt hjerte 

Heh. min lille chihuahua var også ude i sneen, hun måtte hoppe rundt for at ku se heh :p

Anmeld

23. november 2010

DK

Nej jeg er altså helt enig, vi deler ikke denne gang. 

I hvert fald ikke før der ligger 20 cm og der er en minus 5 grader udenfor! Til den tid så kan de kjøvenhavner-snuder godt få et par snebyger i deres retning!

Anmeld

23. november 2010

Bruus

twinboys skriver:

Puster lidt sne afsted til dig søde...

Majbritt

Jubii :-))

Hvis jeg ikke tager meget fejl når det herover i løbet af aftenen

Anmeld

23. november 2010

Diana...

DK skriver:

I hvert fald ikke før der ligger 20 cm og der er en minus 5 grader udenfor! Til den tid så kan de kjøvenhavner-snuder godt få et par snebyger i deres retning!

Ha ha nemlig. 

Anmeld

23. november 2010

twinboys

DK skriver:

De tog det hele de ø-mennesker.... hvad bilder de sig ind... nu sneer det ikke mere her... Send tilbage til os ø-boer...

Sorry jeg var for god af mig...

Anmeld

23. november 2010

Diana...

twinboys skriver:

De tog det hele de ø-mennesker.... hvad bilder de sig ind... nu sneer det ikke mere her... Send tilbage til os ø-boer...

Sorry jeg var for god af mig...

Hvor i jylland er det du bor? Her i midt vælter det stadig ned de spor vi har været ud og lave for ca en time siden er næsten dækket igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.