Hvid hvid hvid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Laulund87

twinboys skriver:

Sååååååååååååå meget??? Waaaauuuww

Ja og det bliver ved!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Moar2011

Sne sne sne, alting det kan ske.

Det sneer piger

Ja, det er heeelt fantastisk

Anmeld

23. november 2010

twinboys

JulieE skriver:

Præcis

Puster lidt af vores sne over til dig...

Anmeld

23. november 2010

JulieE

twinboys skriver:

Puster lidt af vores sne over til dig...

Hvor er du sød! Vil glæde mig til det når frem

Anmeld

23. november 2010

twinboys

JulieE skriver:

Hvor er du sød! Vil glæde mig til det når frem

Smiler... mon jeg sneer inde idag... der kommer bare meget ned nu

Anmeld

23. november 2010

Bruus

Øøøøøøv, jeg vil også ha' sne !!!!! Troede virkelig jeg ville stå op til sne udenfor Men næææ nej... Hvad kan man bruge det dumme regn til, altså!!

Sne sne kom igen!!!

Anmeld

23. november 2010

Diana...

Jeanne skriver:

Jep og det er bare super dejligt. Har ventet SÅ længe på de 5 min, hvor hunden er ude i årets første sne   Han har lige været et smut i haven og det var total griner 

Til gengæld er kæresten helt oppe i det røde felt. Han mener han bliver straffet når det sner på hans fødselsdag  Han hader sne af et godt hjerte 

Ha ha ha skægt vi har også alle sammen lige været ud i haven for at se hunden få sit først sne flip det er så skægt at se og det lå en gang et flot hvidt lag sne men nu er det grumset over det hele ha ha men det var sgu et godt grin og Lucas som sidste år var pisse bange for sneen var lige så bindegal som hunden haha så vi har lige været ud og få vores første sne bold kamp så hyggeligt. 

Og tillykke med manden jeg er så af en anden holdning at nå det sner på ens fødselsdag kan man da ikke ha været andet end sød for det er da den smukkeste årstid. 

Anmeld

23. november 2010

twinboys

Alexander har smidt sin 1. snebold efter mig her til morgen...ja ja en lille en har vel også ret...

Anmeld

23. november 2010

DK

Ihhh altså det var også helt hvidt da vi stod op! Det sneer stadig her, men kun med små små "fyge-agtige" snefnug!

Uanset hvad blev Kirstine lykkelig helt efter bogen, og jeg er også kommet i helt julehumør og har lyst til at tænde for julelysene i busken (der hænger der fra sidste år  men heldigvis stadig virker!) for det er så fint så fint med julelys og sne!! Hmm... Mon ikke også vi snart skal finde den store kasse med julepynt frem? Jeg skal vel også have lavet en adventskrans på et tidspunkt?

Men jeg tror nu det er smeltet igen i aften. Temperatureren siger 1.3 grader op af husmuren, så det er nok omkring 0.5-1 grad og det er jo lige i overkanten hvis det skal blive liggende, desværre!

Anmeld

23. november 2010

twinboys

Mette:)) skriver:

Øøøøøøv, jeg vil også ha' sne !!!!! Troede virkelig jeg ville stå op til sne udenfor Men næææ nej... Hvad kan man bruge det dumme regn til, altså!!

Sne sne kom igen!!!

Puster lidt sne afsted til dig søde...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.