Hvornår har I fortalt/vil I fortælle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

LISBETH:-)

Louisiana28 skriver:

Fetd!  Jeg er bare så spændt på imorgen, jeg kan næsten ikke holde det ud..! Lige med sådan noget, har jeg INGEN tålmodighed

Hvor hurtigt blev du gravid så??

Jeg kan godt forstå du er mega spændt.

Ang. hvor lang tid så er det ikke nogen succes historie - hi hi du kan læse min profil tekst (hvis du orker) der står det hele.

Rigtig meget held og lykke!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Louisiana

lisbeth2910 skriver:

Jeg kan godt forstå du er mega spændt.

Ang. hvor lang tid så er det ikke nogen succes historie - hi hi du kan læse min profil tekst (hvis du orker) der står det hele.

Rigtig meget held og lykke!!!!!

Selvfølgelig "orkede" jeg dét  Men hold da op, I har været en del igennem... Det må ha' været en hård tid  Var der nogen forklaring på, hvorfor du aborterede? Hvis jeg må spørge...

Anmeld

24. november 2010

LISBETH:-)

Louisiana28 skriver:

Selvfølgelig "orkede" jeg dét  Men hold da op, I har været en del igennem... Det må ha' været en hård tid  Var der nogen forklaring på, hvorfor du aborterede? Hvis jeg må spørge...

Det må du gerne spørge om og nej det er der ikke. For at få en forklaring skulle jeg til udredning på rigshospitalet og måtte ikke være i behandling imens. Det orkede jeg ikke - heldigvis for lige efter vi blev henvist blev jeg gravid med Elina så det hele endte lykkeligt og nu skal vi ikke have flere

Anmeld

24. november 2010

Louisiana

lisbeth2910 skriver:

Det må du gerne spørge om og nej det er der ikke. For at få en forklaring skulle jeg til udredning på rigshospitalet og måtte ikke være i behandling imens. Det orkede jeg ikke - heldigvis for lige efter vi blev henvist blev jeg gravid med Elina så det hele endte lykkeligt og nu skal vi ikke have flere

Ja, så var det da meget heldigt, at du valgte det fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.