Hvornår har I fortalt/vil I fortælle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Louisiana

de børn I i forvejen har, at der er en lillebror eller lillesøster på vej? Hvor langt henne i graviditeten?

(Vidste ikke lige i hvilken kategori jeg ellers skulle stille dette spørgsmål...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

frk Jensen

Louisiana28 skriver:

de børn I i forvejen har, at der er en lillebror eller lillesøster på vej? Hvor langt henne i graviditeten?

(Vidste ikke lige i hvilken kategori jeg ellers skulle stille dette spørgsmål...)

Efter nfén.. før vil jeg ikke gøre det offentligt..

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

Ungermann skriver:

Efter nfén.. før vil jeg ikke gøre det offentligt..

Okay  Hvor langt er man henne, når man får en nf? (Det er en nakkefoldsscanning, ikk? Jeg spørger dumt, for fik ikke tilbuddet, da jeg ventede min søn).

Anmeld

22. november 2010

LISBETH:-)

Det kommer helt an på hvor gammelt barnet er.....

Min datter der blev 3 år 2 mdr efter lillesøster blev født fik det af vide da jeg begyndte og blive tyk nok til at andre lage mærke til det. Hun kunne bedre forholde sig til det da maven var blevet godt rund,

Anmeld

22. november 2010

frk Jensen

Louisiana28 skriver:

Okay  Hvor langt er man henne, når man får en nf? (Det er en nakkefoldsscanning, ikk? Jeg spørger dumt, for fik ikke tilbuddet, da jeg ventede min søn).

12 uger ca. det er de første 12 uger der er størst risiko for at der sker noget med fostret.

Jeg blev scannet 1 gang da jeg var 12+3..

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

lisbeth2910 skriver:

Det kommer helt an på hvor gammelt barnet er.....

Min datter der blev 3 år 2 mdr efter lillesøster blev født fik det af vide da jeg begyndte og blive tyk nok til at andre lage mærke til det. Hun kunne bedre forholde sig til det da maven var blevet godt rund,

Ja, det gør det selvfølgelig. Min søn er 11, og jeg er lidt uenig med mig selv om, hvornår han skal ha' det at vide. Jeg er godt nok ikke gravid endnu, men håber da på jeg bliver det snarest

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

Ungermann skriver:

12 uger ca. det er de første 12 uger der er størst risiko for at der sker noget med fostret.

Jeg blev scannet 1 gang da jeg var 12+3..

Okay, tak for svar

Anmeld

22. november 2010

LISBETH:-)

Louisiana28 skriver:

Ja, det gør det selvfølgelig. Min søn er 11, og jeg er lidt uenig med mig selv om, hvornår han skal ha' det at vide. Jeg er godt nok ikke gravid endnu, men håber da på jeg bliver det snarest

Ja ok 11 så forstår han jo godt hvad det er der sker.

Så tror jeg, jeg ville fortælle det efter NF scanningen. Så får du også et fint billede du kan vise ham af lillebror eller søster.

Uhhhh det bliver spændende.

Er du i behandling med pergotime??? Det har jeg selv været:-)

Anmeld

23. november 2010

Louisiana

lisbeth2910 skriver:

Ja ok 11 så forstår han jo godt hvad det er der sker.

Så tror jeg, jeg ville fortælle det efter NF scanningen. Så får du også et fint billede du kan vise ham af lillebror eller søster.

Uhhhh det bliver spændende.

Er du i behandling med pergotime??? Det har jeg selv været:-)

Ja, han forstår udemærket hvad der sker  Men jeg er i tvivl om jeg skal vente så længe, for hvis han overhører en samtale om, at jeg er gravid, inden jeg har sagt det til ham, så ville han aldrig tilgive mig  Og ja, man kan lade være med at snakke om det, når han er i nærheden, men nogen gange smutter sådan noget, lige meget hvor meget man forsøger at holde noget skjult... Han sagde også til mig for noget tid siden, at han ville være den første der fik beskeden om, at jeg var gravid. Han glæder sig meget  Jeg sagde så, at uanset hvordan, så ville det altså blive min kæreste der fik det at vide aller først, han er jo faren. Det kunne han så godt forstå hehe  Men jeg lovede ham ikke noget.

Ja, jeg er i behandling med Pergotime, og har jo lige haft ægløsning, så det bliver nogle laaaaaaaange 14 dage, inden jeg kan teste  Men skal scannes på onsdag, og er ved at dø af spændning over hvor mange æg jeg har dannet

Blev du gravid med Pergotime??

Anmeld

23. november 2010

Louisiana

Jeg skal også lige indskyde: hans far fik et barn med min veninde, og de fortalte os ingenting. Jeg fandt ud af det, fordi jeg tilfældigvis kom til at gå på uddannelse med én, der kendte min veninde, og han fortalte mig, at hun havde fået et barn - det viste sig så, at det barn var lillebror til min søn  Da var barnet 6 mdr gammelt. Og hele den historie har altså sat sine spor i min søn, og derfor er han meget obs på, at være en af de første til, at få det at vide. Han vil ikke føres bag lyset igen... Forståeligt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.