Spørgsmål om su - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

LISBETH:-)

Jbk skriver:

Noget andet er at du må tjene ret så meget veds siden af din su, så kan du få nogle døgnvagter indimellem så ville det måske hjælpe..jeg må tjene tæt på 200.000kr med tre børn, mener jeg...så det skal du jo lige regne med indover... det er sådan de fleste får det til at hænge sammen og når man er to kan det jo bedre lade sig gøre..

Det er der selvfølgelig noget om, men tænker bare at der jo også går meget tid på at rejse frem og tilbage til kbh så er der ikke så meget tid tilbage til arbejde.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Malthes mor

Kan du ikke få din arbejdsgiver til at gå med til at du skal have en diplom-uddannelse. Så er du da på vej... Og til den kan din arbejdsgiver søge om SVU. 

Anmeld

22. november 2010

Malthes mor skriver:

Kan du ikke få din arbejdsgiver til at gå med til at du skal have en diplom-uddannelse. Så er du da på vej... Og til den kan din arbejdsgiver søge om SVU. 

Det havde jeg også overvejet. Har allerede et modul af diplomuddannelsen, men mit tidligere arbejde besluttede så at de skulle sparer så jeg fik kun lov til det ene modul :-(

Jeg tror bare IKKE at mit arbejde går med til det. Jeg har vist været en kende for dyr i forvejen (altså uforskyldt) men jeg gik jo fra allerede i 12. uge af min graviditet og så blev der ansat en vikar - hun valgte så efter kun 1 måned og langtidssyge melde sig. Så de har i et år nu betalt løn til mig, min vikar og vikarens vikar.

Men jeg har det klart med i overvejelserne. Det værste der kan ske er jo at de siger nej.

Anmeld

22. november 2010

Svei

lisbeth2910 skriver:

Det er der selvfølgelig noget om, men tænker bare at der jo også går meget tid på at rejse frem og tilbage til kbh så er der ikke så meget tid tilbage til arbejde.......

Weekender og det er vel ikke 37 timer du skal læse....men det kræver da en del, men gevinsten er jo også til at tage at føle på...jeg havde dælme gjort alt for det hvis det var mig..

Anmeld

22. november 2010

Jbk skriver:

Weekender og det er vel ikke 37 timer du skal læse....men det kræver da en del, men gevinsten er jo også til at tage at føle på...jeg havde dælme gjort alt for det hvis det var mig..

JA!!!! Jeg må vist lige få læst lidt op på nogen ting, og sætte mig ind i hvad og hvordan. Jeg ville også bare SÅ gerne læse videre.

Anmeld

22. november 2010

lauras*mor*

lisbeth2910 skriver:

Nogen der kan fortælle hvad man får udbetalt i su - er åbenbart for dum til at fatte hvad der står :-)

Men altså jeg er over 25 år - har 2 børn og en mand :-)

hvis du kender din mands årlige brutto indkomst kan du gå ind på din kommunes hjemmeside og regne ud hvor meget støtte du kan få til bboligstøtte, dagleje, vuggestue, børnehave osv osv. Din årlige indkomst på su er jo så nem at regne ud, da det står på su.dk... eks. hvis der står du får 5300 før skat om mdr, ganger du det med 12 og så plusser du det med din mands brutto årsindkomst, sætter det ind, regner ud, og vupti så kan du se det.. :-) Mener man med alm. su får ca 75000 om året før skat..

Håber for dig det kommer til at fungere... andet er skide træls jo..

Anmeld

22. november 2010

lauras*mor* skriver:

hvis du kender din mands årlige brutto indkomst kan du gå ind på din kommunes hjemmeside og regne ud hvor meget støtte du kan få til bboligstøtte, dagleje, vuggestue, børnehave osv osv. Din årlige indkomst på su er jo så nem at regne ud, da det står på su.dk... eks. hvis der står du får 5300 før skat om mdr, ganger du det med 12 og så plusser du det med din mands brutto årsindkomst, sætter det ind, regner ud, og vupti så kan du se det.. :-) Mener man med alm. su får ca 75000 om året før skat..

Håber for dig det kommer til at fungere... andet er skide træls jo..

Ihh tusind tak.

Jeg må vist igang med lidt regning.

Håber også bare det vil lykkedes. Der er bare ikke nogen spændende pædagog jobs her hvor jeg bor - altså i disse sparer tider. SUK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.