Spørgsmål om su - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. november 2010

LISBETH:-)

Nogen der kan fortælle hvad man får udbetalt i su - er åbenbart for dum til at fatte hvad der står :-)

Men altså jeg er over 25 år - har 2 børn og en mand :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

frk Jensen

lisbeth2910 skriver:

Nogen der kan fortælle hvad man får udbetalt i su - er åbenbart for dum til at fatte hvad der står :-)

Men altså jeg er over 25 år - har 2 børn og en mand :-)

Så vil du få 5100 udbetalt. så kan du tage su lån oveni.

Anmeld

22. november 2010

Ungermann skriver:

Så vil du få 5100 udbetalt. så kan du tage su lån oveni.

Tak - altså 5100 kr udbetalt - og hvor meget er su lånet så på, synes jeg læser det som værende noget andet når man er forældre eller.... kæft hvor er jeg bare dum jeg ikke kan fatte hvad der står

Anmeld

22. november 2010

louise8723

du får lige knap 5000,- som forsørger kan du tage ekstra su lån udover alm lån.. så omkring 9000 udbetalt altefter dit fradrag..

Enlige forsørger for dobbelt su

Anmeld

22. november 2010

Tror alligevel jeg har fattet det. Kan låne 4100 kr og så de 5100 kr så de bliver altså 9200 kr ialt pr. måned.

Er der så nogen der ved om man kan søge økonomisk friplads eller andet hvis man er på su (det er jo også en slags indtægt)

Anmeld

22. november 2010

frk Jensen

lisbeth2910 skriver:

Tak - altså 5100 kr udbetalt - og hvor meget er su lånet så på, synes jeg læser det som værende noget andet når man er forældre eller.... kæft hvor er jeg bare dum jeg ikke kan fatte hvad der står

Der må jeg være dig svar skyldig. jeg kan heller ikke huske det lige pt. Jeg har nemli kun set hvad jeg kan få i su når næste år flytter sammen med min kæreste.

Suen er jo ikke noget man ligefrem bliver rig af

Anmeld

22. november 2010

louise8723

lisbeth2910 skriver:

Tror alligevel jeg har fattet det. Kan låne 4100 kr og så de 5100 kr så de bliver altså 9200 kr ialt pr. måned.

Er der så nogen der ved om man kan søge økonomisk friplads eller andet hvis man er på su (det er jo også en slags indtægt)

ja men det afhænger så også af din mands indtægt

Anmeld

22. november 2010

louise4060 skriver:

du får lige knap 5000,- som forsørger kan du tage ekstra su lån udover alm lån.. så omkring 9000 udbetalt altefter dit fradrag..

Enlige forsørger for dobbelt su

Tak tror selv jeg har fattet det efter at have læst det 4 gange. hi hi

Jeg må vist hellere bare blive skilt så kan det bedre betale sig - fnis

Anmeld

22. november 2010

Carina1977

lisbeth2910 skriver:

Ja det kan du sagtens, men fripladsen bliver beregnet udfra hustandens samlede indtægt før skat. Husk at hvis du tager su-lån, skal dette beløb ikke regnes med som en indtægt, når i søger friplads.

Anmeld

22. november 2010

Ungermann skriver:

Der må jeg være dig svar skyldig. jeg kan heller ikke huske det lige pt. Jeg har nemli kun set hvad jeg kan få i su når næste år flytter sammen med min kæreste.

Suen er jo ikke noget man ligefrem bliver rig af

Nej det gør man ikke, jeg vil bare gerne vide om jeg kan betale mine regninger hvis jeg vælger og læse videre. Ellers kan det jo ligesom ikke rigtig lade sig gøre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.