Anonym skriver:
Vi tillader da heller ikke at han taler sådan! Når han taler grimt til sin lillebror så får han det skam afvide.
At han udtrykker sine følelser vil jeg så ikke stoppe for så komme jo bare til udtryk på en anden måde (fysisk) Det har vi allerede rigeligt med.
Vi har prøvet belønningssystemet men han kan ikke holde det - hverken manden eller sønnen.
min mand vil jo også kun at deres samvær bliver så godt som muligt og kan derfor godt have en tendens til at "købe" sine børn. Nok også dårlig samvittighed over han arbejder så meget.
Drengen har det svært..og det er her der er grænser. Men ialt 4 børn herhjemme når han er her så er vi nødt til at have grænser og regler. Hjemme er han dog enebarn og altid i centrum og det vil han også gerne være her.
Ja så er din mand altså selv ude om det hvis du spørger mig, det er da klart han tror han kan tillade sig alt når i ikke har givet det en konsekvens og din mand ikke kan holde det!
Ærligt så må jeg indrømme at jeg efterhånden ikke kan forstå hvorfor du har skrevet for i har jo prøvet alt, og så kan i/han alligevel ikke holde det! tro mig den løsning du snakker om vil aldrig komme til at fungere heller.
Hvis jeg havde været dig havde jeg sat foden ned overfor din mand. Og sagt han simpelthen bliver nød til at holde fast i det ting han har en mening om! det andet er noget fis.. og hvis han ikke kunne det ja så måtte han jo vælge om han ville bo hos os eller alene.
Anmeld