ny herinde (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

ulleby

den-lykkeligste skriver:

'hej piger & drenge.. hvis ikk det kun er piger herinde *fnis* jeg er helt ny på siden.. og vil meget gerne dele tanker med andre herinde som prøver blive gravide eller er gravide, eller som har mistet.. ):

- min glædelig nyhed er så at jeg var omme ved min læge idag! og jeg er gravid, i uge 4+0 <3 så alle tankerne flyver bare rundt i hovedet på mig (: andre der er så tidligt henne? knus laura <3

Hjertelig velkommen her inde - jeg er selv forholdsvis ny og det bliver hurtig vanedannende

Stort tillykke med spiren - det bliver en oplevelse for livet.

Glæder mig til at følge dig og spiren

Hilsner fra Didde 16+1 til tvillinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

CiSo

velkommen til denne dejlige side, hvor der altid er en masse klar med gode råd og rosende ord.. Og kæmpe tillykke med den lille i maven, det bliver spændende!

Jeg blev selv mor til lille Cilas for ca en måned siden, og nyder det i fulde drag. 

Sophie.

Anmeld

22. november 2010

Tanja84

den-lykkeligste skriver:

rigtig mange gange tillykke med prinsessén .. sikke en oplevelse du har haft i tidens løb. & nu er du 100% på & 100% mor (: glædeligt med nye forældre. Jo tak. (: er bare nervøs for om spunken blir derinde, der skal desværre ikke så meget til ): men holder modet oppe.. (': ja. blir så spændende, holder siden opdateret

Ja, det har desværre været en hård tid vi har skullet igennem. Men vi har fået det vendt til det positive, og er jo som sagt taknemmelige for vi kan sidde med vores lille prinsesse, der heldigvis er sund og rask.

Kan sagtens huske alle de bekymringer man havde i starten af graviditeten. Det er utroligt at to streger på en tissepind, kan give en bekymringer resten af livet  Men det er jo heldigvis af kærlighed vi bekymrer os, og den kærlighed kommer allerede fra den dag vi ser to streger og vil være der resten af livet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.