ny herinde (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

B&J skriver:

Hejza og velkommen håber du kommer til af kunne lig siden lige så meget som jeg kan hihihihi

og Kæmpe tillykke med din lille spir i maven

Halløj siden her ser rigtig spænende ud!! så det tror jeg ikke bliver noget problem ..   & mange tak, nyheden har været så dejlig for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

LR85

også tillykke fra mig af, det er da bare kæmpe stort lige a have fået af vide a man er gravid. Kan selv huske det som var det i går, selvom det er 9 måneder siden han kom til verden.

velkommen til.

Anmeld

22. november 2010

B&J

den-lykkeligste skriver:

Halløj siden her ser rigtig spænende ud!! så det tror jeg ikke bliver noget problem ..   & mange tak, nyheden har været så dejlig for os

Det kan jeg godt forstå det er også den største gave man kan få

Anmeld

22. november 2010

Frøken Sørensen

Velkommen til siden Er sikker på at du vil få stor glæde af den

Og så et STORT tillykke med graviditeten... Det er så stort at blive mor, så du kan glæde dig  Har selv en dejlig søn på 10 1/2 mdr

Anmeld

22. november 2010

Karo

Hej Laura

Rigtig mange gange velkommen til. Jeg er sikker på du bliver rigtig glad for baby.dk  Og så et stort tillykke med graviditeten.

Katja

Anmeld

22. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Gitte85 skriver:

Velkommen til siden Er sikker på at du vil få stor glæde af den

Og så et STORT tillykke med graviditeten... Det er så stort at blive mor, så du kan glæde dig  Har selv en dejlig søn på 10 1/2 mdr

tillykke med din søn hvor fantastisk !! kan slet ikke lade hver med at smile.. alle de nye forældre puha hvor dejligt

siden her ser rigtig hyggelig ud (: mange tak <3

Anmeld

22. november 2010

mortil(nichlasogmathias)

velkommen til og stort tillykke med den lille bebs i maven..

jeg har selv to skønne drenge, nichlas på 2½ år og mathias på 10mdr..

glæd dig til at blive mor, det er bare livet..

Anmeld

22. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

mortil(nichlasogmathias) skriver:

velkommen til og stort tillykke med den lille bebs i maven..

jeg har selv to skønne drenge, nichlas på 2½ år og mathias på 10mdr..

glæd dig til at blive mor, det er bare livet..

tillkke med du er mor (: så dejligt vil jeg tro!!! & tak nyder allerede bare dagen idag!!!!

Anmeld

22. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

louiseandersen85 skriver:

også tillykke fra mig af, det er da bare kæmpe stort lige a have fået af vide a man er gravid. Kan selv huske det som var det i går, selvom det er 9 måneder siden han kom til verden.

velkommen til.

mange tak (: lige præcis det høre man tit om .. det er også bare en gave i livet

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

'hej piger & drenge.. hvis ikk det kun er piger herinde *fnis* jeg er helt ny på siden.. og vil meget gerne dele tanker med andre herinde som prøver blive gravide eller er gravide, eller som har mistet.. ):

- min glædelig nyhed er så at jeg var omme ved min læge idag! og jeg er gravid, i uge 4+0 <3 så alle tankerne flyver bare rundt i hovedet på mig (: andre der er så tidligt henne? knus laura <3

Hej, velkommen til og stort tillykke med graviditeten  

Vi har forsøgt i lidt over et år nu, jeg har lige været i behandling med Pergotime, og nu venter jeg bare spændt på, om (at!!) jeg får en positiv test her om 14 dage

Har i forvejen en dejlig søn på 11

Lige en lille "advarsel"-man bliver afhængig af den her sidde!!

Håber du bliver glad for, at være med her på siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.